ورزشی > سایر ورزش‌ها

صدر لیگ قرمز شد/حاشیه جدید در نشست استقلال!



به گزارش ایسنا، ۵ ملی‌پوش تیراندازی به مرحله مقدماتی ماده تفنگ سه وضعیت مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک راه یافتند.  

در ششمین روز از مسابقات تیراندازی جهانی سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان در خط آتش ایستادند.

پرسپولیس به صدر رسید

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به برتری پرگل رسید.

صنعت نفت آبادان امروز (۳۰ فروردین) در خانه پذیرای پرسپولیس بود. این دیدار با حساب ۳ بر صفر به سود شاگردان اوسمار به پایان رسید. دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل کثیر و حسین کنعانی‌زادگان زننده گل های پرسپولیس در این بازی بودند.

فتح منچستر به روش ایتالیایی/ بدترین ورژن مونیخی‌ها هم کابوس توپچی‌هاست

در دومین شب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ با غلبه بر رقبای انگلیسی خود راهی دور نیمه‌نهایی شدند.

جدال پپ و کارلتو در اتحاد مطابق انتظارها پیش رفت و توپ و میدان در اختیار سیتیزن‌ها بود اما در همان نیمه نخست رودریگو باز هم پپ را آزار داد و روی یک ضد حمله گل اول مادریدی‌ها و چهارمین گل خودش به منچسترسیتی را به ثمر رساند.

رقابت برادران عالمیان با یک حریف سرسخت در انتخابی المپیک پاریس

برادران عالمیان برای رسیدن به یک سهمیه المپیک پاریس در مسابقات انتخابی المپیک آسیای میانه رقیب سرسختی خواهند داشت.

مسابقات انتخابی المپیک تنیس روی میز در منطقه آسیا میانه از ۲۸ اردیبهشت در ازبکستان آغاز می‌شود. نوشاد عالمیان به همراه برادرش نیما عالمیان در این مسابقات به رقابت می‌پردازند تا یکی از آنها بتواند این سهمیه را از آن خود کند.

هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره باشگاه استقلال اظهار نظر نکند!» او همچنین کنایه‌ای هم به سازمان لیگ فوتبال زد.

مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال تهران که به دلیل محرومیت جواد نکونام از حضور در بازی با شمس‌آذر در نشست خبری پیش از بازی مقابل این تیم حاضر شده بود، اظهار کرد: قبل از هر چیزی جا دارد از آقای میثاقی (مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر) یک عذرخواهی ویژه کنم که گفته بودند من صلاحیت این را ندارم که در نشست خبری‌ها شرکت کنم و نفر بهتری می‌تواند شرکت کند. می‌خواستم بگویم که این نظر شماست، نظر باشگاه‌ ما چیز دیگری است، شما به جای اینکه در امور باشگاه ما دخالت کنید لطفاً در برنامه‌تان از حق تیم‌ها دفاع کنید.

خلاصه بازی صنعت نفت ۰ – ۳ پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین روز هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با گل‌های دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل‌کثیر و محمدحسین کنعانی‌زادگان، صنعت نفت را در آبادان شکست دهد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال ژاپن در نخستین دیدار خود جام ملت‌های فوتسال آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. در ادامه روز دوم جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ژاپن به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا نتایج عجیب در این جام ادامه داشته باشد.

پیش از ژاپن، کره‌جنوبی دیگر مدعی اصلی صعود از این گروه به مصاف تاجیکستان رفت و با ۲ گل شکست خورد تا مدعیان اصلی گروه C با شکست کار خود را آغاز کنند.

کام‌بک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان/ تساوی شهرآورد بی‌هوادار اما جذاب

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با انجام سه بازی در تهران، سیرجان و آبادان آغاز می‌شود.

به گارش ایسنا، قطار لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه بیست و چهارم رسید و مسابقات این هفته امروز (پنجشنبه) با سه بازی در تهران، سیرجان و آبادان آغاز می‌شود. در نخستین دیدار این هفته پیکان و هوادار به مصاف هم می‌روند. همچنین گل‌گهر میزبان استقلال خوزستان است و صنعت نفت آبادان در خانه از پرسپولیسی پذیرایی می‌کند.

ویدیو/ گل‌های دیدار فوتسال ایران ۳ – ۱ افغانستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با ۳ گل از سد افغانستان عبور کند.

برد سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر ۱ افغانستان را شکست دهد. تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان رفت و توانست در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد و این مسابقات را با برد آغاز کند.

در این دیدار مهدی کریمی و سعید احمدعباسی (۲ گل) برای ایران گلزنی کردند.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه