آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

صحبت‌های غیرمنتظره ماشاریپوف علیه لژیونرهای ایران | همه می‌دانند بازیکنان شما برای فوتبال به این کشور نرفته‌اند!



صحبت‌های غیرمنتظره ماشاریپوف علیه لژیونرهای ایران | همه می‌دانند بازیکنان شما برای فوتبال به این کشور نرفته‌اند!

تیم ملی ایران و ازبکستان در چارچوب هفته سوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فردا (پنج‌شنبه 19 مهر) در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف هم می‌روند. یکی از اتفاقات جالب توجه این بازی تقابل جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال با بازیکنان ایران است.

جلال الدین ماشاریپوف در نشست خبری پیش از ای دیدار شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و یک صحبت جنجالی در مورد لژیونرهای ایرانی که در امارات بازی می‌کنند مطرح کرد.

او در مورد بازی مقابل ایران می‌گوید: نیازی به گفتن چیزهای زیادی قبل از بازی با ایران نیست. همان‌طور که گفتم آنها ما را می‌شناسند و ما نیز آنها را به خوبی می‌شناسیم. امیدواریم فردا همه چیز همان‌طور که فکر می‌کنیم پیش برود.

او در پاسخ به اینکه در لیگ برتر ایران بازی می‌کند و ایران چه نقاط ضعفی دارد گفت: الان صحبت در این مورد درست نیست، چون خبرنگاران ایرانی هم در اتاق هستند. به همین دلیل در اینجا از نقاط قوت و ضعف حریف صحبت نمی‌کنم. ما برای بازی برنامه داریم و سعی می‌کنیم آن برنامه را اجرا کنیم.

“ایران لژیونرهای زیادی در امارات دارد و مهدی طارمی نیز جزء بازیکنان ذخیره اینتر محسوب می‌شود. تیم ملی ایران اسکواد قوی‌تری دارد یا ازبکستان؟” ماشاریپوف در پاسخ به این سوال گفت: بازیکنان ایرانی هم خیلی قوی هستند اما فکر می‌کنم بازیکنانی که به مسابقات امارات رفتند برای فوتبال نرفته‌اند. همه این را می‌فهمند. ما الان تیم خیلی خوبی داریم.

او در مورد اینکه بازیکنان تکنیکی زیادی در تیم ملی ازبکستان هستند و مقابل کره شمالی گل انفرادی زده، گفت: فکر نمی‌کنم در بازی با کره شمالی گل انفرادی به ثمر رساندم، چون اگر دقت کنید گل از دفاع شروع شد. همه اینها در تمرین انجام می‌شود. تکرار می‌کنم که امروز تیم قدرتمندی داریم. سعی می‌کنیم فردا آن را در زمین نشان دهیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه