آخرین اخبار

شکست عطایی مقابل تیم طبیعت در هفته سوم لیگ برتر والیبال


شکست عطایی مقابل تیم طبیعت در هفته سوم لیگ برتر والیبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران از امروز (چهارشنبه) با پیگیری ۶ دیدار در شهرهای ارومیه، سیرجان، اصفهان، اردکان، گرگان و تهران پیگیری شد.

پیروزی شاگردان مؤمنی مقدم مقابل چادرملو

در این هفته چادرملو اردکان با هدایت علیرضا طلوع کیان به مصاف صنعتگران امید رفت که شاگردان مؤمنی مقدم در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ چادرملو (میزبان) را مغلوب کردند و به دومین پیروزی خود رسیدند.

پاس گرگان به اولین پیروزی خود رسید

تیم سپهر صدرا مشهد هم این هفته در سالن امام خمینی (ره) گرگان میهمان پاس بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد. پاس گرگان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ حریف را شکست داد.

شکست شهداب مقابل شهرداری ارومیه

در شهر ارومیه تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد که با یک برد و به ترتیب سه و دو امتیاز در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول قرار داشتند به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه با شکست حریف به دومین برد خود در این فصل لیگ برتر مردان دست یافت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در این مسابقه سه بر یک و با امتیازهای (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱) در بازی خانگی به پیروزی رسیدند تا با دو برد، امتیازات خود را در جدول به عدد ۶ برسانند.

شاگردان تندروان از قعر جدول فرار کردند

در دیگر بازی این هفته، تیم سایپا در سالن فدراسیون والیبال میزبان مس رفسنجان بود و سه بر دو مغلوب شد. در ست نخست این دیدار سایپا با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید و در دومین و سومین ست ۱۹ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ نتیجه را واگذار کرد. در چهارمین ست سایپایی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز میدان شدند تا ست آخر را با انگیزه بیشتری آغاز کنند. در ست پنجم مس ۱۶ بر ۱۴ حریف را شکست داد تا به نخستین برد خود دست یابد و از انتهای جدول رده‌بندی فرار کند و در انتظار چند پله صعود با این برد دو امتیازی بماند.

طبیعت پیروز جدال مدعیان شد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان (یک برد، سه امتیاز و رتبه پنجم) مدافع عنوان قهرمانی این هفته در دومین بازی خود در این رقابت‌ها میزبان طبیعت (دو برد و ۶ امتیاز) صدرنشین در سالن گهرروش سیرجان بود.

شاگردان ابراهیم وادی که در دو مسابقه قبلی امتیازات کامل را به دست آوردند، این هفته در جدال با فولاد سیرجان کار سختی داشتند و سه بر دو به پیروزی رسیدند تا در جدال مدعیان فاتح میدان باشند و در صدر جدول باقی بمانند.

صید دو امتیازی مهرگان نور از اصفهان

آخرین جدال این هفته دیدار تیم‌های مهرگان نور و گیتی پسند اصفهان بود، جدال این دو تیم به دلیل نزدیک بودن جایگاه در جدول حساسیت بیشتری نسبت به دیگر مسابقات این هفته داشت، این دو تیم با چهار امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار داشتند.

شاگردان سعید عقیلی در این مسابقه به دنبال سومین برد متوالی خود بودند اما تیم مهرگان نور که نخستین لیگ برتر خود را تجربه می‌کند، در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید و جایگاه بهتر جدول را از آن خود کرد.

تیم مهرگان در ست‌های سوم و چهارم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب میزبان شد اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید تا دومین برد خود را جشن بگیرد.

نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه ۳– شهداب یزد یک

فولاد سیرجان ایرانیان ۲– طبیعت ۳

چادرملو اردکان صفر – صنعتگران امید ۳

پاس گرگان ۳ – سپهر صدرا مشهد صفر

سایپا تهران ۲– مس رفسنجان ۳

گیتی‌پسند اصفهان ۲ – مهرگان نور ۳

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه