توپ و تور

شکست خانگی نفت مقابل ذوب آهن در مهم‌ترین دیدار هفته



به گزارش خبرنکار مهر، هفته بیست و یکم لیگ بسکتبال امروز پنجشنبه با دیدار دو تیم نفت و ذوب آهن در آبادان آغاز شد.

این دیدار که مهمترین دیدار هفته به حساب می آمد با شکست نفت به پایان رسید. آبادانی ها در دیدار رفت هم مقابل ذوب آهن شکستخورده بودند.

ذوب آهن با این پیروزی جایگاه دومی خود را تثبیت کرد.

در سایر دیدارها تیم‌های طبیعت تهران و لیموندیس شیراز به رقابت پرداختند و طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۰ به پیروزی رسید. جردن استیونز در این دیدار با ۴۱ امتیاز، ۱ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۳۴ بهتریت بازیکن شد.

کاله مازندران در این هفته به مصاف تیم صنعت مس رفسنجان رفت و با نتیجه ۹۴ بر ۴۶ به برتری رسید. در این بازی متین آقاجانپور با ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

آورتا ساری در هفته بیست و یکم مقابل شهرداری گرگان به میدان رفت و با نتیجه ۸۷ بر ۷۵ مغلوب شد. ویل چری در این بازی با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن بود.

صنعت مس کرمان در این هفته مهمان تیم فولاد هرمزگان بود و در این دیدار با نتیجه ۶۴ بر ۷۴ شکست خورد. مارکو پروویچ در این بازی با ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ توپ ربایی و کارایی ۲۹ بهترین بازیکن شد.

در آخرین دیدار هفته بیست و یکم، تیم‌های رعد پدافند هوایی مشهد و مهرام تهران به مصاف یکدیگر رفتند و مهرام با برتری ۹۰ بر ۸۳ پیروز شد. محمد جمشیدی با ۳۸ امتیاز، ۱۰ پاس گل، ۱ بلاک و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه