آخرین اخبار

شکست‌ناپذیر پس از دربی/ درس بزرگی که رئال از اتلتیکو یاد گرفت


به گزارش “ورزش سه”، رئال در دریایی از تردیدها غوطه‌ور شده اما هنوز غرق نشده است. رئال مادرید در آغاز لیگی که تا همین جا و بعد از سه بازی 4 امتیاز از دست داده و فوتبال خوبی هم ارائه نکرده، همچنان بدون باخت است و روند شکست‌ناپذیری‌اش به 30 بازی رسیده است. هفت ماه و نیم بعد از شکست از اتلتیکو در کوپا دل ری، رئال دیگر رنگ باخت را ندیده است. کارلتو بعد از آن شکست گفت درس‌های لازم را گرفته‌اند و می‌داند که از این پس چگونه باید بازی کنند و همانطور نیز شد.

شروع ضعیف لیگ باعث نگرانی‌هایی شده اما رئال در ابتدای فصل، فاتح سوپرجام اروپا شد و همچنان تیمی شکست‌ناپذیر نشان داده است.

شکست‌ناپذیر پس از دربی/ درس بزرگی که رئال از اتلتیکو یاد گرفت

شاگردان آنچلوتی فصل گذشته را با 26 بازی متوالی بدون باخت، هفت بازی در لیگ قهرمانان و 19 بازی در لیگ، با تراز 17 برد و 9 تساوی به پایان رساندند. در فصل جاری نیز رئال 4 بازی انجام داده و دو برد و دو تساوی کسب کرده است. در مجموع 30 بازی بدون باخت برای رئال مادرید.

بازی بعدی رئال فردا شب برابر رئال بتیس است که حداقل در برنابئو و در هفت دوئل اخیر نتوانسته نتایج خوبی برابر آن بگیرد و تنها یک بار این تیم را شکست داده است. روند بدون باخت به 31 بازی خواهد رسید؟

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه