آخرین اخبار

شناسایی عامل حمله به کورتوا


شناسایی عامل حمله به کورتوا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتلتیکو مادرید تایید کرد که به صورت جدی با عاملان به آشوب کشیدن دربی مادرید برخورد کرده است.

این باشگاه اعلام کرد فردی که روز یکشنبه توسط پلیس شناسایی شد به دلیل دست داشتن در پرتاب اشیاء به سمت تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، مادام العمر در حضور در ورزشگاه متروپولیتانو محروم شده است.

در بیانیه اتلتیکو مادرید آمده است: “بخش امنیت باشگاه به همکاری با پلیس برای شناسایی بقیه افراد درگیر در پرتاب اشیا ادامه می‌هد که به محض پیدا شدن برای همیشه حق ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت. “

بین دقایق ۶۴ تا ۶۸ دیدار شب گذشته بین اتلتیکو و رئال، پس از گل ادر میلیتائو، چند فندک و یک بطری به سمت تیبو کورتوا پرتاب شد. بازی به طور موقت متوقف شد، اما ۱۷ دقیقه بعد با تصمیم داور از سر گرفته شد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: “اتلتیکو مادرید می‌خواهد مخالفت خود را با پرتاب اشیایی که از سکو‌های جنوبی ورزشگاه در دقیقه ۶۸ بازی مقابل رئال مادرید انجام شد، اعلام کند.

این نگرش‌ها جایی در فوتبال ندارد و چهره ورزشگاهی را خدشه‌دار می‌کند که با بیش از ۷۰ هزار تماشاگر در سکو‌های خود جوی دیدنی داشته و اکثریت قریب به اتفاق آنها رفتاری مثال‌زدنی از خود نشان داده‌اند. “

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه