آخرین اخبار

شجاع در پشت صحنه برد 4 گله تراکتور


به گزارش “ورزش سه”، تراکتور با ادامه روند درخشان خود توانست هوادار تهران را قبل از فیفا دی با چهار گل شکست بدهد و پشت سر سپاهان، در رده دوم جدول لیگ برتر قرار بگیرد که در کنار عملکرد بازیکنان هجومی، نمایش خط دفاعی تراکتور به رهبری شجاع خلیل‌زاده نیز در رقم خوردن این نتایج غیر قابل انکار است.

عملکرد کاپیتان در یکه‌تازی تراکتور در فصل جدید با هدایت دراگان اسکوچیچ با زدن هفت گل و گرفتن هفت امتیاز در سه مسابقه بی‌تاثیر نبوده و این هفته هم مقابل هوادار تهران چنین اتفاقی را شاهد بودیم تا در جریان پیروزی چهار گله، دروازه سرخ‌پوشان تبریزی بسته بماند و بیرانوند هم خیلی به دردسر نیفتد.

شجاع در پشت صحنه برد 4 گله تراکتور

شجاع پس از گلزنی مقابل پرسپولیس که روحیه بالایی از آن گرفته بود، با رهبری تیمش از عقب زمین در جدال با بنفش‌ها، کاری کرد تا تیم حریف نتواند به دروازه بیرانوند نزدیک هم شود و در تمام نبردها برتری داشت. خلیل‌زاده در کنار نمایش دفاعی مطمئن، با پاس‌های قطری بلند هم منطقه بازی را عوض می‌کرد تا تیمش را رو به جلو هدایت کند و درنهایت به برد چهار گله برسند.

نمایش موثر خلیل‌زاده در سه هفته گذشته لیگ برتر که دو بار دروازه تیمش در این مدت بسته مانده و بردهای پُرگلی به دست آورده‌اند، کاری کرد تا دوباره از سوی امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شود و مزد بازی خوب خود را بگیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه