آخرین اخبار

شاید شیطنت از درون باشگاه باشد؛/ پیگیری پرسپولیس برای مدارک پزشکی تقلبی باهویی


به گزارش “ورزش سه”، فصل گذشته قانونی گذاشته شد که اگر یک بازیکن خارجی حد نصاب مشخصی از تعداد بازی در یک فصل را نداشته باشد، آن باشگاه بابت آن بازیکن یک سهمیه خارجی‌اش بسوزد.

این قانون برای جلوگیری از ورود بازیکنان خارجی بی کیفیت به ایران وضع شد و این فصل گریبان پرسپولیس را گرفت. نبیل باهویی، مهاجم سوئدی فصل گذشته سرخپوشان که بازی‌های کمی انجام داد و نیم فصل رفتنی شد باعث شده سهمیه خارجی ششم پرسپولیس بسوزد.

باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا با ارائه مدارک پزشکی، کم بازی کردن نبیل باهویی را توجیه کند که موفق نشد. چندی پیش خبری منتشر شد که مدارک ارائه شده برای اثبات مصدومیت باهویی جعلی بوده و حالا حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس توضیحات مبهمی در این مورد ارائه می‌دهد و می‌گوید بخش حقوقی باشگاه در حال پیگیری است.

بادامکی گفت: آقای نبیل باهویی باتوجه به مدارک پزشکی از سه ناحیه مصدومیت داشت. کمر، زانو و کشاله او مصدوم بود. یکی از آن مدارک پزشکی برای کمرش بوده است. حتی نسخه و دستور پزشکش است و مصدومیتش تایید شده.

او در مورد تقلبی بودن مدارک پزشکی او گفت: اینکه این مسائل ام‌آرآی تقلبی را مطرح می‌کنند برای خودمان هم سوال است و بخش حقوقی باشگاه در حال پیگیری است‌ تا وضعیتش مشخص شود که روی چه حسابی گفتند تقلبی است. وقتی مصدومیت از ناحیه کمر داشته چرا این‌ها را گفتند.

او در مورد اینکه آیا از درون باشگاه شیطنتی در مورد مدارک پزشکی صورت گرفته یا خیر، توضیح داد: شاید شیطنت کردند و مدارکی که دادند تقلبی است. من نمی‌توانم به قطعیت بگویم. شاید شیطنت درون باشگاه باشد و شاید بیرون باشگاه. چون به قطعیت نرسیدیم نمی‌توانم چیزی بگویم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه