آخرین اخبار

شادی گل متفاوت مورینیو: در آغوش توپ جمع کن (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، فنرباغچه در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی مقابل منچستریونایتد به گل تساوی رسید و ژوزه مورینیو از خود واکنش متفاوتی نشان داد.

نیمه اول دیدار بین دو تیم در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا با گل کریستین اریکسن با نتیجه 1-0 به سود یونایتد به پایان رسید.

تیم مهمان برای جبران گل خورده بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود روی ضربه یوسف ال‌‌نصیری به گل رسید تا جو ورزشگاه را غرق هیجان کند.

روی حرکت آغاز شده از سمت راست خط دفاعی یونایتد سن ماکسیمین ارسال بلند خود را به نزدیکی دروازه یونایتد فرستاد که النصیری موفق شد با ضربه سر در فاصله کم با آندره اونانا گل تساوی را در دقیقه 48 به ثمر برساند.

شادی گل متفاوت مورینیو: در آغوش توپ جمع کن (عکس)

ال‌نصیری در نیمه اول هم برای گلزنی تلاش زیادی کرده بود که در یک صحنه دبل سیو اونانا او را ناکام گذاشته بود و موجب افسوس ژوزه مورینیو شد.

مورینیو پس از گلزنی مهاجم تیمش خیلی عادی به سمت یکی از توپ جمع کن‌های نوجوان کنار زمین رفت و او را در آغوش گرفت تا این گل را همراه او جشن بگیرد.

2099760
2099765
2099766

سرمربی فنرباغچه زمانی که مربی تیم تاتنهام بود در بازی مقابل المپیاکوس یک بار از توپ جمع کن نوجوان دیگری تشکر کرده بود. آن نوجوان در شروع مجدد سریع بازی اثرگذار بود که موجب به گلزنی هری کین شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه