آخرین اخبار

شادی ویژه هالند: من یکی از شما هستم (عکس)


کد خبر : 2006360 |
13 اسفند 1402 ساعت 22:44 |
1.8K بازدید |

3
دیدگاه

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، به گلزنی مقابل منچستریونایتد واکنش جالبی نشان داد.

شادی ویژه هالند: من یکی از شما هستم (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و در یک بازی پرگل با نتیجه 3-1 برنده شد.

سیتی در این بازی ابتدای روی گل مارکوس رشفورد عقب افتاد و پس از 2 گل مارکوس رشفورد، در وقت‌های اضافه هم توسط ارلینگ هالند به گل رسید.

هالند در حالی دقیقه 2+90 موفق به گلزنی شد که در نیمه اول یک فرصت گلزنی باورنکردنی را از دست داد. فودن با یک ضربه سر هالند را در فاصله یک قدمی دروازه خالی یونایتد قرار داده بود اما او ترجیح داد به جای ضربه سر با پا به آن ضربه بزند که توپ از بالای دروازه به طرز غافلگیر کننده‌ای بیرون رفت.

این مهاجم نروژی با وجود این ناکامی که با انتقادات زیادی هم مواجه بود، تا پایان بازی در ترکیب حضور داشت و جواب اعتماد پپ گواردیولا را با ثبت یک گل داد.

1997432
1997433
1997434

هالند پس از گلزنی با ضربه زمینی پای چپ که روی اشتباه سفیان امرابط و پاس رودری شکل گرفته بود، یک اقدام جالب انجام داد که دور از چشم تصویربرداران بازی باقی نماند.

هالند بعد از خوشحالی خود به سمت سکوهای تماشاگران سیتی متوجه شد که آن‌ها پشت به زمین بازی دست روی دوش یکدیگر گذاشته و به سبکی خاصی درحال نشان دادن شادی خود هستند.

این مهاجم بلندقامت هم به تقلید از خوشحالی طرفداران دستان خود را در زمین بازی باز کرد و چند مرتبه از زمین به هوا بلند شد تا با یک رقص جالب شادی خود از روزی که موفق شد در برد دربی منچستر نقش داشته باشد را به نمایش بگذارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه