آخرین اخبار

سیمئونه: مقابل رئال فقط حمایت هواداران کافیست!


به گزارش “ورزش سه”، اتلتیکو مادرید در آخرین بازی‌ از هفته هفتم رقابت های لالیگا با نتیجه ۱-۰ از سد میزبانش سلتاویگو گذشت و در آستانه دربی مادرید به یک قدمی رقیب سنتی در جدول رسید.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی روخی بلانکو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:” بازی خوب و درگیرانه ای بود که خوشبختانه با کسب سه امتیاز از آن خارج شدیم. جا دارد از عملکرد بازیکنانم که تا آخرین دقایق برای کسب برد تلاش می‌کنند تشکر‌ کنم. یان اوبلاک روز فوق‌العاده ای داشت و بار دیگر ثابت کرد که مهره ارزشمندی برای اتلتیکو به حساب می‌آید.”

سیمئونه درخصوص عملکرد تیمش در فاز تهاجمی و تدافعی تا اینجای رقابت ها گفت:” قطعا در خط حمله باید بهتر از این ها عمل کنیم. خوشحالم که دوباره کلین شیت کردیم اما از نظر تهاجمی می‌توانیم بهتر از این شویم.”

شاگردان سیمئونه یک شنبه شب در حساس‌ترین بازی هفته هشتم به در خانه میزبان رئال مادرید هستند. سرمربی اتلتیکو مادرید درخصوص این دیدار گفت:” دربی مادرید؟ فقط به این فکر میکنم که قرار است بار دیگر شاهد حضور پرشور هواداران در ورزشگاه باشم چرا که آن‌ها ما را به سمت موفقیت سوق می‌دهند. با آرامش و البته هیجان لازم برای دربی آماده می‌شویم.”

سرمربی اتلتیکو درخصوص استراحت دادن به برخی بازیکنان در آستانه دربی گفت:” اصلا چنین چیزی نبود. با توجه به شرایط بازی تصمیم گرفتم برخی از بازیکنان را جایگزین کنم. استراحتی در کار نیست و خوشبختانه با تمام نفرات آماده بازی بعد می‌شویم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه