سایر ورزش ها

سکوت فدراسیون انجمن های ورزشی برابر تخلفات رئیس انجمن موج سواری


به گزارش خبرنگار مهر، با وجود این که هفته گذشته گروه ورزشی مهر در گزارشی با عنوان(حضور ملی‌پوشان در خانه شخصی؛ سفر پرحاشیه تیم ملی موج‌سواری/ مسابقات در دانمارک، اقامت در سوئد!) به تخلفات رخ داده در انجمن موج سواری و سفر تیم ملی ایران به دانمارک اشاره کرد، اما فدراسیون انجمن های ورزشی هیچ واکنشی به این تخلفات نداشته است که این سکوت شائبه حمایت رئیس فدراسیون از رئیس انجمن را پررنگ کرده است.

با این حال برخی اهالی این رشته که شامل مربیان و ورزشکاران پیشین موج سواری ایران می شود در تماس با گروه ورزشی مهر اطلاعات جدیدی از تخلفات رئیس انجمن را ارایه کرده اند که اسناد و مدارک آن نیز موجود است.

تیم ملی موج سواری ایران پس از حضور پرحاشیه در مسابقات دانمارک که هیچ خبری از نتایج و عملکرد آن منتشر نشد، بلافاصله در برگشت به ایران راهی چین شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

سکوت فدراسیون انجمن های ورزشی برابر تخلفات رئیس انجمن موج سواری
عکس یادگاری علیرضا رستمی عزت با ورزشکاران خارجی

سکوت شائبه برانگیز عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون در مقابل تخلفات صورت گرفته در دانمارک باعث شد تا اتفاقات حاشیه ای در سفر به چین بیشتر از سفر قبل شود و در این سفر همسر سرمربی هم تیم را همراهی کند و پرچمداری را هم برعهده بگیرد. هر چند در این مورد گفته می شود که وی دارای مدرک مربیگری است اما به گفته برخی اهالی این رشته وی چند ماه است این مدرک را دریافت کرده و حتی اگر به عنوان مربی هم اعزام شده باشد باید یک ورزشکار پرچمدار باشد نه مربی!

ناطق‌نوری:از اتفاقات موج‌سواری بی‌خبرم/رستمی برگرددبرخورد می‌کنیم
همسر سرمربی تیم ملی در مراسم افتتاحیه

تخلفات انجمن موج سواری به همینجا ختم نمی شود و رئیس انجمن در مراسم اختتامیه یکی از سفرهای تیم ملی هنگام توزیع مدال تیم ملی ژاپن با خانم های ژاپنی دست داده و در شرایطی با یکی دیگر از تیم ها عکس یادگاری گرفته که دست در گردن یک خانم گذاشته است!

سکوت فدراسیون انجمن های ورزشی برابر تخلفات رئیس انجمن موج سواری
علیرضا رستمی عزت و تیم ملی بانوان ژاپنی

اینها بخشی از تخلفاتی است که در انجمن موج سواری رخ داده اما فدراسیون انجمن های ورزشی همچنان برابر این اتفاقات سکوت کرده و ظاهرا قرار نیست برخوردی با این انجمن و رئیس آن داشته باشد. شاید انتشار برخی فیلم های حضور مختلط ورزشکاران در تیم ملی، این فدراسیون را وادار به واکنش کند!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه