آخرین اخبار

سپاهان مساوی کرد و پرسپولیس با بازی کم تر صدر جدول را گرفت


سپاهان مساوی کرد و پرسپولیس با بازی کم تر صدر جدول را گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با جدال تیم‌های فولاد و سپاهان از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه و به قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه فولاد آرِنا برگزار شد.

طلایی‌پوشان اصفهانی که در لیگ قهرمانان سطح ۲ آسیا شرایط خوبی ندارند به دنبال آن بودند تا در این بازی و در لیگ برتر، جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهند. آنها در دقیقه ۲۵ توسط کاوه رضایی به گل رسیدند، اما اشتباه سیاوش یزدانی در دقیقه ۳۳ کار را به تساوی کشاند.

۶ دقیقه بعد بازهم سپاهان روی ضربه سر محمدمهدی محبی به گل رسید تا طلایی‌پوشان اصفهانی تیم برتر میدان باشند، اما قبل از سوت پایان نیمه نخست، امیرمسعود سرآبادانی بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم سرانجامی نداشت تا بازی با همان گل‌های نیمه نخست به پایان برسد.

با این نتیجه سپاهان ۱۷ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از پرسپولیس و به دلیل تفاضل گل کمتر، صدرجدول را به سرخ‌پوشان سپرد. فولاد نیز با هدایت یحیی گل‌محمدی و ۱۵ امتیاز این هفته را با ایستادن در رده پنجم جدول به پایان برد.

ترکیب فولاد:

اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان، سینا مریدی، محمدرضا سلیمانی، پوریا سرآبادانی و سینا اسدبیگی

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، برایان دابو، محمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی، استفنن انزونزی، محمد محبی، ابوبکر کامارا، امین حزباوی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی

جدول لیگ برتر در پایان دیدارهای هفته نهم و صدرنشینی پرسپولیس با بازی کم‌تر:

سپاهان مساوی کرد و پرسپولیس با بازی کم تر در صدر جدول

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه