آخرین اخبار

سوپر واکنش گردان فولاد را در لیگ نگه داشت / آخرین واکنش شهاب حکم بقا را امضا کرد (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، شهاب گردان گلر باتجربه فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ بیست و سوم توانست دروازه خودش را بسته نگه‌دارد و نقش تاثیرگذاری در بقای فولاد در لیگ برتر داشت.

این دومین کلین‌شیت فصل شهاب گردان بود و مهم‌ترین آن هم بود، او پیش از این مسابقه در هفته هفتم مقابل هوادار توانست دروازه فولاد خوزستان را بسته نگه دارد و در 6 مسابقه‌ای که برای فولاد بازی کرد 2 بار این کار را انجام داده است.

اما مهم‌ترین صحنه بازی نساجی به دقیقه 22 مسابقه برمی‌گردد که محمدرضا آزادی مهاجم آماده نساجی روی خط شش قدم صاحب توپ شد و با ضربه والی محکم از فاصله نزدیک سعی داشت دروازه فولاد خوزستان را باز کند که واکنش سریع و به موقع گردان مانع گلزنی این بازیکن شد تا شرایط برای فولادی‌ها نگران‌کننده و غیر قابل جبران نشود.

سوپر واکنش گردان فولاد را در لیگ نگه داشت / آخرین واکنش شهاب حکم بقا را امضا کرد (عکس)

گردان با واکنشی که داشت این فرصت را به بازیکنان فولاد داد که رو به بازی هجومی غیر منطقی و انتحاری نیاورند و در جریان مسابقه با تمرکز در دفاع و حضور در حملات به دنبال تغییر نتیجه باشند که در نهایت این اتفاق رقم خورد و فولاد خوزستان با تک گل ساسان انصاری در لیگ برتر ماندگار شد، شهاب گردان بعد از این مسابقه و تاثیرگذاری مثبتی که داشت از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه