آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

سقوط آزاد استقلال در خرم‌آباد ؛ هیچ هواداری این استقلال را دوست ندارد | موسیمانه هم نتوانست به بحران آبی‌ها خاتمه دهد



سقوط آزاد استقلال در خرم‌آباد ؛ هیچ هواداری این استقلال را دوست ندارد | موسیمانه هم نتوانست به بحران آبی‌ها خاتمه دهد

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های فوتبال خیبر خرم آباد و استقلال تهران در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ و در ورزشگاه تختی خرم آباد رو در روی هم قرار گرفتند که تیم خیبر خرم آباد توانست با سه گل در برابر تنها گل استقلال برابر حریف نام آشنای خود به پیروزی برسد.

ترکیب خیبر:

تونی باتیستا، حسین ابرقویی‌نژاد، کوین بولی، احسان حسینی، سینا خادم‌پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهران احمدی، مهرداد قنبری، فراز امامعلی، عارف رستمی

ترکیب استقلال مقابل تیم خیبرخرم آباد:

سید حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس، علیرضا کوشکی، اندونگ، آرمان رمضانی، ماشاریپوف و محمد حسین اسلامی

گزارش بازی:

دقیقه ۱: بازیکنان خیبر در همان دقیقه اول حمله‌ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که شوت سینا خادم پور از بیرون محوطه جریمه و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم حملات این تیم ادامه دار بود که این بار مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

دقیقه ۴: بازیکنان استقلال به سمت دروازه خیبر حمله ور شدند و در نزدیکی محوطه جریمه تیم میزبان، بازیکن خیبر توانست توپ را از اسلامی در اختیار بگیرد و باعث سرنگونی بازیکن استقلال شد که همین موضوع اعتراض استقلالی‌ها را به همراه داشت و آنها معتقد بودند که باید داور به سود تیمشان ضربه آزاد اعلام می‌کرد.

دقیقه ۶: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر احسان حسینی مدافع پیش تاخته خیبر همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹: پس از یک رفت و برگشت، توپ در محوطه جریمه به عارف رستمی رسید که ضربه بغل پای او را حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۰: مهرداد قنبری توپ را از نقطه کرنر به سمت محوطه جریمه استقلال سانتر کرد که رامین رضائیان نتوانست توپ را دور کند و همان توپ مستقیماً وارد دروازه استقلال شد تا آبی‌ها خیلی زود از میزبان خود گل دریافت کنند.
دقیقه ۱۶: ارسال کاشته ماشاریپوف با ضربه سر کم جان رمضانی همراه شد که باتیستا به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۹: میلاد زکی پور مدافع چپ تیم استقلال به دلیل برخورد با بازیکن خیبر دچار مصدومیت شد و جای خود را به ابوالفضل جلالی داد.

دقیقه ۲۳: ضربه سر بولی در دهانه دروازه را حسینی با واکنشی تماشایی به بیرون فرستاد که البته آفساید بازیکن خیبر اعلام شد.

دقیقه ۲۶: پاس در عرض دیدنی مرادمند به سمت راست نصیب رامین شد و او توپ را به اسلامی سپرد. این بازیکن نیز یک و دوی رضاییان را جواب داد که ضربه این بازیکن را باتیسیتا مهار کرد.

دقیقه ۲۷: شوت راه دور قنبری را حسینی در دو مرحله از آن خود کرد.

دقیقه ۳۰: بازیکنان استقلال پس از دریافت گل حملات خود را ادامه دادند و از راه دور جلال الدین ماشاریپوف اقدام به شوت زنی کرد که باتیستا درازکش توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۱: شوت راه دوری اندونگ را باتیستا با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۳: ارسال کوشکی از راست در سمت دیگر به جلالی رسید که شوت او با پای غیرتخصصی را باتیستا در آغوش گرفت.

دقیقه ۴۷: آرمان رمضانی در برخورد با بازیکن خیبر نقش بر زمین شد و اعتقاد به اعلام خطا داشت که داور چنین کاری نکرد و همین موضوع باعث اعتراض این بازیکن شد.

دقیقه ۵۳: شوت گائل کاکوتا با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: ارسال گائل کاکوتا به روی دروازه با عبور از تمامی بازیکنان، در تیر دوم به رامین رضاییان رسید که این بازیکن با ضربه سر موفق شد دروازه میزبان را باز کند.
دقیقه ۵۹: بازیکنان خیبر خیلی زود توانستند به بازی برگردند و در حمله‌ای به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که با واکنش حسینی توپ راهی کرنر شد و در ادامه توپ به مسعود محبی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی دروازه حسینی را هدف قرار داد که پس از برخورد توپ به مدافعان استقلال برای دومین بار وارد دروازه تیم میهمان شد تا بار دیگر هواداران خیبر خوشحال شوند.
دقیقه ۶۵: بازیکنان استقلال این شانس را داشتند تا بار دیگر گل تساوی را به ثمر برسانند، اما ضربه بلانکو با اختلاف کمی از بالای دروازه باتیستا به بیرون رفت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه