ورزش بانوان

سرمربی یونانی بسکتبال زنان: جام نگرفتیم اما برنده‌ایم



به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران در فینال مسابقات کاپ دسته دوم آسیا با تنها یک امتیاز اختلاف، ۵۵ بر ۵۴ مقابل اندونزی شکست خورد و از صعود به سطح اول آسیا بازماند.

النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی در مورد دیدار فینال بیان کرد: متاسفانه فینال را باختیم. این شکست برای من مثل این است که پیروز شدیم، زیرا پس از سال‌ها این دختران به یک موفقیت تاریخی نزدیک شدند و فقط یک گام تا موفقیت کم آوردند. آنها تلاش زیادی کردند و  خیلی پیشرفت داشتند. سطح بازی‌ها تغییر پیدا کرده است و  آنها بسکتبال متفاوتی بازی کردند.

او ادامه داد: بازیکنان و کادرفنی خیلی سخت کار کردند که به آنها افتخار می‌کنم. آنها کار بزرگی انجام دادند و به نتیجه رسیدند. می‌خواهم از همه ایرانی‌ها بخواهم که به دختران ما افتخار کنید چون بعد از ۴۰ سال در بازی فینال ایران را شناختند. معتقدم که این روند در ادامه بهتر خواهد بود. بنابراین باید از همه بازیکنانم و از همه ایرانی‌هایی که ما را حمایت می‌کنند، تشکر کنم.

کاپوچیانی افزود: معتقدم آینده‌ای درخشان برای ایران وجود دارد. از این فرصت که به من داده شد تا با این دختران کار کنم، سپاسگزار هستم. تمام تلاشم را کردم. هرچند بازی را باختیم اما برنده کسی نیست که جام را ببرد، بلکه برنده کسی است که برای پیروزی با تمام وجود تلاش کند. بنابراین من و دخترانم و کادرم برنده هستیم.

انتهای پیام 

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه