ورزشی > فوتبال، فوتسال

سرمربی استقلال تاجیکستان: سرافراز به خانه بازخواهیم گشت



سرمربی استقلال تاجیکستان: سرافراز به خانه بازخواهیم گشت

به گزارش ایسنا، علیشیر توختائو، سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۹ مهر) در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در لیگ سطح ۲ آسیا اظهار کرد: بازی اول را باختیم و به امید پیروزی در این بازی آمدیم. سعی می‌کنیم از این امتیاز گرفته و به خانه بازگردیم.

وی افزود: در لیگ برتر تاجیکستان نتیجه خوبی نداشتیم و سپاهان هم همینطور. سطح رقابت‌های این لیگ بالاست و مشکلی نمی‌بینم. با اطمینان کامل می‌گویم از اینجا سرفراز برخواهیم گشت و برای یک بازی خوب آمده‌ایم.

سرمربی استقلال تاجیکستان یادآور شد: در بازی آخر امتیاز نگرفتیم و گل هم نزدیم اما درباره سپاهان اطلاع خوبی داریم و فکر می‌کنم جای سپاهان، لیگ نخبگان است. این تیم بازیکنان قوی و باکیفیتی دارد. بازی فردا نشان می‌دهد که کدام تیم در کدام سطح است.

او اضافه کرد: یک بازی در این مدت داشته‌ایم ولی تیم را آماده کرده‌ایم و مشکلی نخواهیم داشت.

الکسی لارین، بازیکن استقلال تاجیکستان نیز در این نشست اظهار کرد: آماده هستیم و رقیب را به خوبی می‌شناسیم. با این تیم بازی داشته‌ام. تیم خوب و پرقدرتی است و اطمینان داریم با امتیاز اینجا بازمی‌گردیم.

وی ادامه داد: اطلاع خوبی درباره سپاهان داریم و بازیکن هم‌وطن ما وحدت هنانوف در این تیم است. نقشه‌هایی برای این بازی داریم که امیدوارم بتوانیم پیاده کنیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه