آخرین اخبار

سرمربی آرژانتینی از الهلال جام می‌خواهد


به گزارش ورزش سه، امروز ورزشگاه محمد بن زاید در ابوظبی شاهد ال‌کلاسیکوی هیجان انگیز عربستان بین الهلال و الاتحاد در فینال سوپرکاپ عربستان در سال 2024 خواهد بود.

مارسلو گایاردو، سرمربی الاتحاد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: یک رویارویی مهم در انتظار ماست. در برابر یک تیم قدرتمند بازی داریم و با انگیزه و اشتیاق بالایی وارد مسابقه می‌شویم. آماده کسب عنوان قهرمانی هستیم.

وی افزود: بازی‌های گذشته ما مقابل الهلال متفاوت بود اما در مجموع عملکرد تیم ما فوق‌العاده بود، به خصوص در سه دیداری که من هدایت تیم را برعهده داشتم.

گایاردو توضیح داد: در مسابقات گذشته هیچ تفاوتی بین ما و الهلال از نظر سطح رقابت وجود نداشت و فقط تفاوت‌های ساده بود که در تعیین نتیجه موثر بود.

سرمربی الاتحاد تاکید کرد: باید در بازی فینال مقابل الهلال در کار تیمی برتر باشیم. رمز پیروزی من این است که در طول بازی تمرکز کامل داشته باشم و در بعد تهاجمی از فرصت‌ها استفاده کنم.

گایاردو در پایان گفت: الهلال تیم بسیار قدرتمندی است، اما ما همیشه در بازی‌های خود با آنها با نظرم وارد مسابقه شده‌ایم و امیدوارم در فینال هم این روند ادامه پیدا کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه