بازار

سرمایه گذاری مطمئن با املاک سرزمین

دنبال سرمایه گذاری هستی، نمی دونی باید کجا و چطور این سرمایه گذاری رو انجام بدی ! با من همراه باش به تو میگم که اگر پولی داشتی که میخواستی برای خرید خانه یا سرمایه گذاری در ملک انجام بدی، کجا و چطور این کار رو بکنی.

با املاک سرزمین همراه شو …

سرمایه گذاری مطمئن با املاک سرزمین

نظرت با خارج از کشور چیه؟

یکی از راه های سرمایه گذاری که از نظر امکانات و رفاه برای بسیاری از ما ایرانی ها جذابه، سرمایه گذاری در ترکیه، آن هم استانبول!. یک سایت خوب به شما معرفی می کنیم. جالبه بدونی تو می تونی نسبت به خرید خانه در استانبول با 500 میلیون تومان در سال 2022 اقدام کنی ! البته به تو اقامت دائم یا پاسپورت نمیدن. طبیعیه که با این رقم صرفا تو به عنوان یک سرمایه گذار شناخته می شی نه یک شهروند یا دریافت کارت اقامت دائم .

یکی از دلایلی که ایرانی هارو به سمت ترکیه کشونده ! بحث سرمایه گذاری و تردد راحت بین ایران و ترکیه است. در حال حاضر ترکیه فعلا ی سری مزایای کم، برای افرادی که دوست دارن تو ترکیه سرمایه گذاری کنن قائل است. البته اگر پول زیادی داشته باشید که احترام بیشتری دولت ترکیه به شما می گذارد.

سرمایه گذاری داخل ایران:

ملک در ایران، چیزی است که خیلی سود داره و در سال های سال این موضوع رو به همگان ثابت کرده که شاید یک شبه 50% تا 200% رشد سرمایه داشته باشید و یا سال های رکود را تجربه کنید. حالا میتونی یک قطعه زمین در سهیلیه بخری، یا یک زمین در شمال یا هر جای ایران. البته مکان مهمه . اما مهمتر موضوع خرید و فروش ملک اطمینان از حفظ ارزش پول است.

اینکه حتما باید زمین بخریم، الزام نیست. شاید شما شرایطی داشته باشید که خرید خونه در دیباجی یا نیاوران بیشتر به شما توصیه شود تا خرید زمین. هرکس شرایطی دارد و باید بررسی بشه که با توجه به اون شرایط چه چیزی برایش بهتره و می تونه اکنون مفید تر باشه. برای بسیاری سرمایه شان اندک است و سرپناهی برای خود ندارن به تبع خرید یک خونه خوب یا سطح نرم می تونه براشون خوب و مفید ، چون هم میتونه یک سرپناهی داشته باشن، هم جنبه حفظ ارزش پول رو براشون به همراه دارد.

خوب واقعا آپارتمان مثل زمین نیست که بخوایم بگیم سریع رشد می کنه و سرمایه تون چند برابر میشه اصلا اینطور نیست. تو اپارتمان رشد دارید اما مثل زمین نیست که یک شبه یا بر اساس یک اتفاق محلی برای زمین رشد چند برابری ایجاد کنه. اپارتمان خیلی پله پله رشد می کنه و از یکجایی به بعد هم سرعت رشد بر اساس قیمت زمین اپارتمان هستش چون سال به سال سازه ی ساختمون قدیمی می شه و از ارزشش کم میشه.

من املاک سرزمین رو به شما پیشنهاد می کنم که باهاشون مشورت کنید حتما. اون ها دستی در ساخت و ساز و خرید و فروش دارن و می توونن حتما بهتون کمک کنن.

Amlaksarzamin.ir        

نوشته های مشابه