آخرین اخبار

اولین کری گل محمدی برای رونالدو و النصر | حریف پرسپولیس فقط رونالدو نیست … | امیدوارم چمن آزادی خوب شده باشد!



به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با النصر عربستان در خصوص این بازی اظهار داشت: در ابتدا باید به تیم خوب النصر و تمام ستارگان‌شان خوش‌آمد بگویم. خوشحالیم از اینکه می‌توانیم میزبان این تیم بزرگ باشیم و ناراحت هستیم که این بازی به دلیل اتفاقات قبلی که سبب محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران شده است. خیلی دوست داشتیم این بازی با حضور هواداران باشد و جایشان خالی است. این استادیوم می‌توانست شاهد حضور ده‌ها هزار هوادار خوب ما باشد و با حضور آنها بتوانیم بازی بهتری ارائه بدهیم. با حضورشان انرژی بیشتری به هواداران می‌دادند اما این اتفاق نیفتاده است‌

در گروه سختی قرار گرفتیم

وی افزود: بازی فردا اولین دیدار گروهی ما است. در گروه سختی نیز قرار گرفته‌ایم که باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم . النصر هم تیم خوب و باکیفیتی است که همه آن را می‌شناسیم‌. با توجه به بازیکنان بزرگ و امکانات و شرایط خوبی که دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیا است. از طرفی پرسپولیس هم نشان داده مرد روزهای سخت است و همیشه در این روزها توانسته نتایج خوبی بگیرد. حضور پرسپولیس در ۲ فینال در سال‌های اخیر نشان دهنده همین موضوع است. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای ما باشد. می‌دانیم که تیم حریف بازیکنان باکیفیت دارد و بازیکنان باید فردا از نظر فنی عملکرد خوبی داشته باشند. باید بتوانیم تیم  حریف را در کنترل خودمان داشته باشیم.

مهار رونالدو سخت است

گل‌محمدی درباره تقابل خودش با رونالدو و برنامه مهار این بازیکن اطهار داشت: خوشحالیم رونالدو که بازیکن افسانه‌ای است به ایران آمده است. مهار او سخت است اما فقط رونالدو نیست آنها بازیکنان شاخص دیگری هم دارند. به بچه‌ها گفتم که تیمی باید خوب دفاع کنیم. باید دفاع فشرده داشته باشیم. شک ندارم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. این بازیکنان اگر فضای زیادی نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

مرد روزهای سخت هستیم

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: از آن طرف پرسپولیس هم نشان داده مرد روزهای سخت است و در شرایط سخت همیشه نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم بازی فردا برای ما خوب باشد. می‌دانیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد کهه می‌تواند از لحظات به خوبی استفاده کند.

حضور ستارگان النصر باعث ایجاد انگیزه ما می‌شود

سرمربی پرسپولیس درمورد حواشی مخرب یا مثبت ورود النصر و هجوم هواداران به هتل محل اقامت این تیم گفت: با هر اتفاقی فکر نمی‌کنم انگیزه بچه‌ها کم شود. ستارگان و نوابغ فوتبال به ایران آمده‌اند و باید از افرادی که سبب شدند آنها به آسیا آمده و الان در ایران بازی‌کنند و باعث ایجاد شور عشق و انگیزه در بین جوانان آسیایی و ایرانی شدند تشکر کنیم‌. این اتفاق کار ارزشمندی است. برخی بازیکنان ما نیز با این چهره ها بازی کرده‌اند و می‌دانند باید خیلی انگیزه داشته باشند. این اتفاق از لحاظ ذهنی نمی‌تواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد و سبب ایجاد انگیزه می‌شود.

امیدوارم زمین چمن شرایط خوبی داشته باشد

سرمربی پرسپولیس درمورد شرایط نامناسب زمین ورزشگاه آزادی، توضیح داد: هنوز چمن را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم در ۳_۲ هفته اخیر کارهای خوبی انجام شده است. روز گذشته نیز با مسئول چمن صحبت کردم و خودش می‌گفت زمین خوب است‌. هنوز شرایط زمین را ندیده ام اما امیدوارم شرایط خوبی داشته باشد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه