آخرین اخبار

سرخی روبرتو: به‌خاطر فابرگاس به لیگ برتر نه گفتم


به گزارش “ورزش سه”، قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن نداشت و او تصمیم گرفت که به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه کومو در رقابت‌های سری آ ایتالیا شود.

فابرگاس که پیش از این سابقه بازی در کنار روبرتو در پیراهن بارسلونا را در کارنامه دارد هدایت این تیم را که به تازگی به سطح اول فوتبال ایتالیا صعود کرده بر عهده دارد و حالا آنها بار دیگر فرصت همکاری با یکدیگر را خواهند داشت.

روبرتو در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت درباره این تصمیم اظهار داشت: “همکاری با فابرگاس به عنوان مربی باعث افتخار من است. او یکی از بهترین بازیکنان در دنیای فوتبال است و من بی‌صبرانه منتظرم تا در این ماجراجویی در کنارش باشم. او به تازگی دوران مربیگری را شروع کرده است و من اطمینان دارم که ما از بسیاری جهات به یکدیگر کمک خواهیم کرد.

من پیشنهادهایی از اسپانیا و خاورمیانه و چند لیگ اروپایی مانند سری آ و لیگ برتر انگلیس داشتم، اما وقتی برای اولین بار با فابرگاس صحبت کردم متوجه شدم که این باشگاه تا چه حد بلندپرواز است و همان زمان تصمیمم را گرفتم.

هدف اصلی این است که این تیم بتواند به حضورش در رقابت‌های سری آ ادامه دهد اما مدیران باشگاه و فابرگاس تفکر بزرگی دارند. حضور او به عنوان مربی در این تیم تاثیر زیادی روی تصمیم من داشت. و این نکته هم بسیار مهم بود که کومو یکی از زیباترین مکان‌های دنیا به حساب می‌آید.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه