آخرین اخبار

سرخ‌ها از لیگ یک تا ماجراهای پر چالش بعد از چهار سال/ تغییر 90 درصدی پرسپولیس در تقابل دوباره با السد


به گزارش “ورزش سه”، آخرین تقابل پرسپولیس مقابل السد قطر با برتری دو گله شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. اکنون دو تیم بعد از چهار سال بار دیگر روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پرسپولیس در آن بازی با ترکیب حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، بشار رسن، وحید امیری، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان مقابل حریف به میدان رفته بود و نفراتی مثل امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، مهدی عبدی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، علی شجاعی، امیر روستایی، بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی و سعید حسین پور روی نیمکت حاضر بودند که از این جمع عالیشاه، کمال کامیابی نیا، مهدی عبدی و سیدجلال حسینی فرصت حضور در ادامه و به عنوان بازیکن تعویضی را به دست آوردند.

سرخ‌ها از لیگ یک تا ماجراهای پر چالش بعد از چهار سال/ تغییر 90 درصدی پرسپولیس در تقابل دوباره با السد

اکنون از جمع بازیکنانی که در قطر هستند و آماده جدال با السد خواهند شد، تنها امید عالیشاه، میلاد سرلک، وحید امیری و عیسی آل کثیر حاضر هستند و کنعانی زادگان هم البته به دلیل مصدومیت نتوانسته در این سفر و بازی تیمش را همراهی کند.

حامد لک راهی مس رفسنجان شده و علی شجاعی نیز دیگر بازیکنی است که همانند او پیراهن نارنجی‌پوشان رفسنجانی را بر تن کرده است. سیامک نعمتی و سعید آقایی که در این بازی مدافعان راست و چپ پرسپولیس بودند نیز پیراهن نساجی قائمشهر را بر تن دارند. شجاع خلیل زاده اکنون بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر دست دارد و تیمش را در لیگ قهرمانان رهبری می‌کند و البته مهدی عبدی و مهدی شیری نیز در کنار او حاضر هستند. احمد نوراللهی روزهای درخشانی را در لیگ امارات پشت سر می‌گذارد و شایعات هر ساله در پنجره تابستانی مربوط به بازگشت او بی‌نتیجه باقی می‌ماند. امیر روستایی نیز که قرار بود یکی از استعدادهای گلزنی فوتبال ایران لقب گیرد اکنون سرنوشت خود را در لیگ قطر جستجو می‌کند و تنها به عنوان مهمان در جمع سرخ‌ها پیش از این بازی حاضر شد. بوژیدار رادوشوویچ هم چالش بزرگی با  پرسپولیس بعد از جدایی پشت سر گذاشت و تا سنت آخر قراردادش را با جرایم آن از این باشگاه دریافت کرد. احسان حسینی بعد از حضور در آلومینیوم و در ادامه نساجی، اکنون پیراهن خیبر خرم آباد را بر تن کرده است و سعید حسین پور هم سر از داماش گیلان در لیگ دسته اول در آورده است. احسان پهلوان را یادمان رفت: او بار دیگر در کنار یحیی گل محمدی و با پیراهن سرخ به میدان می‌رود، البته پیراهن فولاد خوزستان.

سرنوشت‌ها و ماجراهای عجیب که باید دید چند سال بعد و با مرور ترکیب امشب پرسپولیس مقابل السد قطر، چه بر سر بازیکنان کنونی این تیم گذشته و چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه