آخرین اخبار

ستاره تراکتور و سفارش یک باطل السحر


به گزارش “ورزش سه”، دراگان اسکوچیچ تابستان امسال در حالی هدایت تراکتور تبریز را پذیرفت که یک بازیکن فوق العاده خوب هم با خود به این تیم آورد. ایگور پوستونسکی هافبک ارزنده این فصل تراکتور از همان هفته اول رضایت طرفداران تبریزی را نسبت به خود جلب کرد و هفته به هفته بیشتر و بهتر در ترکیب این تیم جاافتاد.

پوستونسکی حتی در هفته هفتم مقابل فولاد به بخشی از آنچه می‌خواست رسید و در دقیقه 41 اولین پاس گل در فوتبال ایران را ثبت کرد اما بی احتیاطی خودش با دریافت کارت زرد دوم و اخراج در چهارمین دقیقه وقت تلف شده نیمه اول، اجازه نداد روز خوبش کامل شود.

هر چند آن بازی با شکست تراکتور همراه شد اما او همه چیز را فراموش کرده و حالا خودش را برای یک نبرد آسیایی آماده می‌کند. ایگور و رفقا باید روز 2 آبان با تیم روشن تاجیکستان دیدار کنند و با توجه به لغو بازی تراکتور و گل گهر، فاصله زمانی نسبتا زیادی بین بازی قبلی و بازی بعدی قرمزهای تبریز وجود دارد ولی این هم دلیل نشده که هافبک شماره 8 از تلاش خود کم کند.

ستاره تراکتور و سفارش یک باطل السحر

با توجه به اینکه آخرین گل پوستونسکی روز 3 اردیبهشت زده شده، قطعا بدش نمی‌آید مقابل روشن تاجیکستان به طلسم 5 ماهه خود پایان دهد و اولین جشن شادی گل را به هواداران ایرانی تقدیم کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه