ورزشی > جهان ورزش

سایه بلند اخراج بر سر دیگو سیمئونه



سایه بلند اخراج بر سر دیگو سیمئونه

به گزارش ایسنا، دیگو سیمئونه چهاردهمین سال حضورش در اتلتیکومادرید را پشت سر میگذارد و بسیاری بر این باورند که او بهترین مربی تاریخ این باشگاه اسپانیایی به شمار می‌آید. با این همه او اکنون بیشتر از هر زمانی به اخراج نزدیک شده و این به خاطر نتایج بدی است که تیمش اخیرا کسب کرده است. اتلتیکو مادرید یک تساوی ناامیدکننده را برابر رئال سوسیداد در هفته نهم لالیگا کسب کرد و قبل از این بازی هم شکست سنگینی را برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شد و این باعث خشم هواداران تیم مادریدی و البته انتقاد مدیریت باشگاه از سرمربی آرژانتینی شده است.

روزنامه “EL Desmarque” اسپانیا اعلام کرد که دیگو سیمئونه بیشتر از هر زمانی به اخراج از اتلتیکومادرید نزدیک شده است. این روزنامه نوشت: اتلتیکومادرید با وجود خریدهای گرانقیمتی که در تابستان داشت از جمله خولیان آلوارز که با ۷۵ میلیون یورو از سیتی به تیم پیوست نتوانسته است نتایج خوبی را کسب کند و سیمئونه بعد از ۱۴ سال مورد تردید مدیریت باشگاه قرار گرفته و بیش از هر زمانی به اخراج نزدیک شده است.

البته در شرایط کنونی بعید است سیمئونه از کار اخراج شود و باید دید که مدیریت این باشگاه اسپانیایی در نهایت چه تصمیمی درباره این سرمربی باتجربه آرژانتینی می‌گیرد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه