استان ها > خوزستانورزش بانوان

سالن چند منظوره‌ یک استان به انبار علوفه تبدیل شده!/ رویکرد دنیامالی در ورزش بانوان ویژه است



سالن چند منظوره‌ یک استان به انبار علوفه تبدیل شده!/ رویکرد دنیامالی در ورزش بانوان ویژه است

نشست تخصصی نواب رییس هیات های ورزشی با حضور معاون ورزش بانوان و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان کشور و نیز مدیرکل ورزش استان خوزستان امروز، سوم مهرماه در اهواز برگزار شد.

مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تسلیت حادثه غمبار طبس،  اظهارکرد: افتخارآفرینی بانوان ایران را در المپیک و پارالمپیک پاریس تبریک می گویم و به استان خوزستان هم که سهم مدال آوری و جمعیتی خوبی در پارالمپیک داشت، خدا قوت می گویم.

او در ادامه با بیان این که در چهار طر ح ملی در استان خوزستان کمترین چالش را داشتیم، افزود: در کارنامه موفق اجرایی این طرح‌ها در خوزستان کارهای خوبی انجام شد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خوزستان گفت: یک کار بزرگ هم از سال گذشته آغاز کردیم که با شهادت رییس جمهور با وقفه مواجه شد که در ادامه به وزارت ورزش تکلیف شد که در کنار این کار به معاونت زنان و خانواده کمک کند که کنگره زنان تاثیرگزار بود که برای این مهم ستاد مرکزی نیز تشکیل شد و در بخش ورزش نیز حداقل هفت هشت ردیف تعیین کردیم.

وی افزود: در آن مقطع تکلیف شد کار به ثمر برسد که در خوزستان نیز این کار رقم خورد و اگر کار ادامه داشت تلاش می کنیم با شرایط بهتری در بحث محور ورزش کار کنیم. در سال ۱۴۰۱ نیز این کنگره برگزار شد اما محور ورزش نداشت که تلاش کردیم محور ورزش را با همه مزیت هایش به کنکره اضافه کنیم.

کاظمی پور عنوان کرد: رویکرد دنیامالی وزیر ورزش در حوزه بانوان بسیار ویژه است و از من خواسته است با نگاه تعالی ورزش بانوان یا تعالی زنان جامعه کار شود. در تکالیف وزارت، سرآمد آحاد مردم از طریق ورزش و در اختیار قرار گرفتن عدالت محورانه همه امکانات ورزش برای تمام اقشار مدنظر است.

او خاطرنشان کرد: در بخش ورزش قهرمانی وزیر ورزش رویکرد خاصی دارد. در ایران استعداد زیادی داریم و در خوزستان و خیلی از استان ها چند برابر است. حتی منابع و ظرفیت هایی در خوزستان وجود دارد که در خیلی از استان ها وجود ندارد. همچنین ظرفیت مدیریتی خوبی در خوزستان است و بر این اساس خوزستان بدون آنکه به دانش مدیریتی کشور وابسته باشد، خودش به خوبی این مسیر را مدیریت می کند و این هم به خاطر ظرفیت های موجود در استان است.

کاظمی پور در ادامه نیز گفت: اگر وقت نداریم درباره کاری که پذیرفته ایم وقت بگذاریم باید در انتخاب مان تجدیدنظر کنیم، در غیر این صورت به خودمان و جامعه مخاطب ظلم کرده ایم. 

او عنوان کرد: اگر ورزش را به سه چهار استان بسپاریم اصلا نباید نگران چیزی باشیم. البته به استانی رفته ام که سوله چند منظوره اش به انبار علوفه تبدیل شده است و بعد نگرانیم چهار پروژه نیمه تمام داریم. به هر حال بخش زیادی به این بر می گردد که در سطح هرم مدیریتی مان بخشی از کار می لنگد. 

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خوزستان گفت: وزارت ورزش در مدت سه سال بیشتر از همه دولت در این مدت چالش داشت که البته با تلاش دوستان نتایج خوب بود ولی نگرانیم و بررسی آینده در بازی های آسیایی و المپیک لس آنجلس نشان می دهد بستگی دارد که امروز چه کاری را شروع کنیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه