ورزشی > سایر ورزش‌ها

ساعی: موفقیت تکواندو و پاراتکواندو در پاریس به خاطر برنامه‌ریزی درست بود



ساعی: موفقیت تکواندو و پاراتکواندو در پاریس به خاطر برنامه‌ریزی درست بود

به گزارش ایسنا، هادی ساعی درباره ارتباط فدراسیون تکواندو با کمیته ملی پارالمپیک گفت: اکنون ارتباط و همکاری خوبی با کمیته ملی پارالمپیک داریم و نتایج خوبی در رشته پاراتکواندو در پاریس کسب کردیم.

او گفت: در حال حاضر هرگونه امکاناتی را که در اختیار تکواندوکاران قرار می‌دهیم ورزشکاران پاراتکواندو نیز از همان امکانات بهره‌مند می‌شوند و هیچ فرقی بین ورزشکاران تکواندو و پاراتکواندو از دید من رئیس فدراسیون وجود ندارد.

ساعی افزود: اگر در رشته تکواندو یا پاراتکواندو در پاریس موفقیتی حاصل شد نتیجه زحمات همه بود و من هادی ساعی به‌تنهایی در موفقیت‌های به‌دست‌آمده سهیم نبودم. برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و آن را به‌درستی اجرا کردیم و مزد زحماتمان را نیز گرفتیم.

او در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای تکواندوکاران دارد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ورزشکاران پومسه در اردو هستند و قرار است به مسابقات جهانی پومسه اعزام شوند. در بخش بزرگسالان به جز لیگ که از این هفته آغار می‌شود برنامه خاصی نداریم. سال ۲۰۲۵ نیز مسابقات گرندپری و رقابت‌هایی که رنکینگ دارند شروع می‌شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان رئیس فدراسیون فرقی بین تکواندو و پاراتکواندو برایش وجود دارد یا خیر، افزود: هیچ فرقی وجود ندارد و همان امکاناتی که برای تکواندوکاران در اردوها فراهم می‌کنیم پاراتکواندوکاران نیز مستثنی نیستند و شرایط یکسان است.

او در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر اعتباری از سوی کمیته ملی پارالمپیک حمایت می‌شود یا خیر، تصریح کرد: درباره اعتبار، تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک وجود دارد که هر ساله تجدید می‌شود.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه