سایر ورزش ها

سابقه دوپینگم برای ۲۳ سال قبل است/ جلوی شطینت ها را می گیریم



هاشم کندی رئیس منتخب مجمع در پایان رای گیری در جمع خبرنگاران حاضر شد وی در پاسخ به اولین سوال در مورد نام خود که در مجمع به عنوان رسول اسدی ثبت شده گفت: من از ابتدا هم رسول هاشم کندی اسدی بودم و تغییری نبوده است. تنها یک تغییر در پسوند بوده است.

وی ادامه داد: رشته دوچرخه سواری فراز و نشیب هایی داشته است. خوشبختانه ماراتن انتخابات و سرپرستی را طی کردیم و می شود گفت که در نهایت با بیشترین کاندیداها برگزار شد.

رییس جدید فدراسیون خاطرنشان کرد: حضور این تعداد از کاندیداها اهمیت این رشته را نشان داد و در نهایت با مجمع با رای قاطع به بنده اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم و به جامعه دوچرخه سواری که در اینده مدال بیاوریم.

هاشم کندی در پاسخ به این سوال که شبهاتی در مورد بحث سابقه دوپینگ شما و عدم دریافت کرسی های بین المللی در آسیا و جهان وجود دارد هم گفت: این یک شائبه است و مربوط به سابقه دوپینگ ام در ۲۳ سال قبل می باشد که ۶ ماه و در سطح ملی بوده است. براساس اساسنامه تغییر یافته uci در سال ۲۰۱۱ این قانون برای محرومیت های قطعی بالای شش ماه است و قانون عطف به ما سبق نمی شود.

وی تصریح کرد: در هر صورت اگر هم باشد قرار نیست همه پست ها را من بگیرم. افراد و کارشناسان فدراسیون خیلی راحت تر از من می توانند در مجامع رای بیاورند. ما پیشکسوتان و نامداران زیادی داریم که می توانند این کرسی ها را در مجامع بین المللی برای ما کسب کنند.

رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به پرسش دیگری که در شرایط کنونی برای حل مشکلات مالی و حل مشکل ساختمان نیمه کاره فدراسیون چه برنامه ای دارید هم گفت: ما در حال رایزنی با یک پشتوانه مالی حامی مالی خوب و دائمی هستیم این مسئله را با اعضای مجمع مطرح کردیم و امیدواریم زمینه لازم برای حضور مداوم حامی فراهم شود. البته صرفا حضور حامی مهم نیست ما باید برای ارایه خروجی هم داشته باشیم. پخش زنده و مسابقات مختلف و ساماندهی لیگ و برندسازی کنیم تا بتوانیم مشکل دوچرخه سواری را به صورت ماندگار حل کنیم. امیدواریم مانند تور اذربایجان زمینه حضور حامیان فراهم شود.

هاشم کندی در خصوص مشکل نایب رییس بانوان فدراسیون هم گفت : خانم ساکی همواره همراه ما بودند اما بازنشسته هستند و احتمالا بعد از رای مجمع باید این مسئله بررسی شود و در مجمع بعدی مطرح خواهد شد. زمان مجمع فوق العاده مشخص نیست فعلا باید به یک آرامشی برسیم. من فکر می کنم مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد رای مجمع به شما قاطع نبوده و تنها ۲۸ رای کسب شد هم، ادامه داد: با توجه به تعداد کاندیداها و تنوع مخاطبان این رای خوب بود. چند نفر از اعضا هم نتوانستند بیایند. ما یک خانواده هستیم و مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی در مورد راهکارش برای مقابله با ایمیل ها و گزارشات ارسالی برخی از اهالی این رشته به فدراسیون جهانی که همواره دردساز بوده هم گفت: در مورد ایمیل های سیاه هم امیدوارم با توجه به تسلط تیم کاری ام مشکلی پیش نیامد و در آینده مطمئن تر برنامه های خود را پیگیری می کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع:مهر

نوشته های مشابه