آخرین اخباراخبار ورزشی > کشتی و وزنه‌برداری

زمان دقیق سرشاخ شدن کامران قاسم‌پور با دو غول کشتی دنیا | مصاف با تیلور و سعدالله‌یف



به گزارش همشهری آنلاین کشتی گیران در اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲کیلوگرم باید به روی تشک بروند. بدون شک دیدن کشتی‌های برادران گرایی فوق‌العاده جذاب است؛ محمدرضا گرایی در وزن ۷۲کیلوگرم و محمدعلی گرایی در وزن ۸۲کیلوگرم به مصاف رقبا می‌روند.
هر دو برادر در وزن جدید مسابقه می‌دهند و هر دو هم مدعی طلا هستند. تماشای رقابت این دو برادر که در سال‌های اخیر از عوامل اصلی زیبا شدن مسابقات کشتی فرنگی بوده‌اند، فوق‌العاده هیجان‌انگیز است اما در این دوره فقط این دو تنها عامل جذابیت مسابقات کشتی نیستند. از چهارشنبه ۹آبان مسابقات کشتی آزاد شروع می‌شود و ستاره‌های کشتی ایران برای مدال طلا به میدان می‌آیند. کشتی‌گیران ایران در اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم باید روی تشک بروند و مهمترین چهره در ترکیب تیم ایران کامران قاسمپور است که باید با دیوید تیلور و عبدالرشید سعدالله‌یف برای رسیدن به مدال طلا بجنگد.
بدون شک این سه نفر می‌توانند زیباترین لحظات را برای علاقه‌مندان به کشتی را رقم بزنند. در ایران هم بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی برای تماشای مسابقات کامران قاسمپور و دیوید تیلور لحظه‌شماری می‌کنند. آنها بی‌صبرانه منتظر هستند تا کامران انتقام تمام باخت‌های حسن یزدانی به دیوید تیلور را بگیرد. فرصتی که برای آخرین‌بار نصیب یک ایرانی می‌شود، چرا که تیلور اعلام کرده بعد از جهانی آلبانی از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند و کامران باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن سود ببرد. رقابت احتمالی قاسمپور با تیلور و یا حتی سعدالله‌یف می‌تواند جذاب‌ترین اتفاق ممکن در جهانی آلبانی باشد. هر چند که در وزن ۷۹کیلوگرم یک کشتی انتقامی دیگر برای ایران وجود دارد. در مسابقات این وزن محمد نخودی باید با جردن باروز روبه‌رو شود. جردن هم به آخر خط رسیده اما به جز یک‌بار که علی سوادکوهی او را شکست داد بقیه کشتی‌گیران همه به باروز باخته‌اند که محمد نخودی هم دوبار این اتفاق تلخ را تجربه کرده است. محمد نخودی دو نقره و یک برنز جهان را دارد و حالا وقتش رسیده که به مدال طلای جهان برسد. طلایی که می‌تواند با غلبه بر باروز همراه شود.

برنامه این رقابت‌ها به ساعت ایران:

یکشنبه ۶ آبان ماه:
قرعه‌کشی تمامی اوزان فرنگی (۴ وزن) و آزاد (۴ وزن) ساعت ۱۷:۳۰
دوشنبه ۷ آبان ماه:
مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی ساعت ۱۲ لغایت ۱۷
مسابقات نیمه‌نهایی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱
سه‌شنبه ۸ آبان ماه:
مسابقات شانس مجدد کلیه اوزان فرنگی ساعت ۱۲
مسابقات رده‌بندی و فینال تمامی اوزان فرنگی ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰
چهارشنبه ۹ آبان ماه:
مسابقات مقدماتی اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد ساعت ۱۲ لغایت ۱۷
مسابقات نیمه‌نهایی اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۱۵

پنجشنبه ۱۰ آبان ماه:
مسابقات شانس مجدد کلیه اوزان آزاد ساعت ۱۷:۳۰ لغایت ۱۹
مسابقات رده بندی و فینال تمامی اوزان آزاد ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه