آخرین اخبار

رییس فیورنتینا: وستهمی‌ها حیوان هستند!


کد خبر : 1942771 |
18 خرداد 1402 ساعت 18:45 |
2.6K بازدید |

1
دیدگاه

رییس خشمگین باشگاه فیورنتینا گفت وستهمی‌ها “حیوان” هستند. بینی یوویچ در بازی دیشب شکست و هواداران وستهم سر کاپیتان حریف را شکستند.

رییس فیورنتینا: وستهمی‌ها حیوان هستند!

به گزارش “ورزش سه”، روکو کومیسو، رییس باشگاه فیورنتینا، بعد از باخت 2 بر یک تیمش مقابل وستهم در فینال لیگ کنفرانس اروپا، این تیم را به حیوان تشبیه کرد. کومیسو همچنین از کارلوس دل سرو گرانده، داور اسپانیایی مسابقه هم ناراضی بود. 
در فینال، داور ابتدا یک گل لوکا یوویچ را به دلیل آفساید نپذیرفت و سپس این بازیکن فیورنتینا به دلیل شکسته شدن بینی‌اش بین دو نیمه تعویض شد. کریستیانو بیراگی، کاپیتان فیورنتینا هم بعد از این که لیوان‌های پلاستیکی و سیگار الکترونیکی هواداران به او خورد، دچار خونریزی شد. 

رییس باشگاه فیورنتینا گفت: «باید چه بگویم؟ انتظار پیروزی داشتم. اما مواردی بود که داور باید بهتر عمل می‌کرد. دماغ یوویچ شکست. بعد بیراگی. با رییس لیگ برتر حرف زدم، گفتم آن‌ها به خاطر نحوه برخوردشان با بازیکنان ما حیوان هستند. این باخت منصفانه نبود. ما می‌توانستیم 3 بر صفر برنده شویم. به‌خاطر هوادارانی که لیاقت‌شان بیش از این بود، متاسفم.» 

1884669
1884670

بیراگی وقتی برای زدن کرنر به گوشه زمین رفت، هدف پرتاب اشیای مختلف از سوی هواداران وستهم قرار گرفت و سر و گردنش پر از خون شد. پس از آن بازی متوقف شد و داورها با کاپیتان‌های هر دو تیم مشورت کردند و در جایگاه تماشاگران، گروهی از طرفداران وستهم تلاش کردند آن‌هایی که به سمت زمین اشیای مختلف پرت کردند را آرام کنند. 
این دومین فینالی است که فیورنتینا در روزهای اخیر واگذار کرد. آن‌ها در فینال جام حذفی ایتالیا نیز 2 بر یک مغلوب اینتر شدند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه