آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال جهان

رکوردهای یواشکی مسی – همشهری آنلاین



به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ لیونل مسی در پیروزی ۴بر یک خارج از خانه اینترمایامی در زمین نیوانگلند رکوردهای جدید برای خودش ثبت کرد. او با ۲گل و یک‌ پاس‌گل دیگر به‌طور همزمان به ۲رکورد جدید در MLS رسید. مسی در ۷بازی فصل عادی، ۱۶امتیاز با ۹گل و ۷پاس‌گل به‌دست آورده است. پیش از این در تاریخ این لیگ هیچ بازیکنی در ۷بازی ابتدایی خود با گل و پاس‌گل ۱۶امتیاز کسب نکرده بود.

ستاره ۳۶ساله آرژانتینی به رکورد ۸۳۲گل در دوران حرفه‌ای خود دست یافت. آمار مسی در این فصل برای اینترمایامی: ۱۰بازی، ۱۱گل و ۶پاس‌گل. آمار کلی مسی در باشگاه آمریکایی: ۲۴بازی، ۲۲گل و ۱۱پاس‌گل.

جزئیات عملکرد مسی در این فصل: پاس گل مقابل سالت‌لیک، گل مقابل لس‌آنجلس گلکسی، دبل مقابل اورلاندو سیتی، گل مقابل نشویل، گل و پاس‌گل مقابل نشویل، گل مقابل کلرادو، پاس‌گل مقابل مونتری، گل و پاس‌گل مقابل کانزاس‌سیتی، دبل و پاس‌گل مقابل نشویل، دبل و پاس‌گل مقابل نیوانگلند.

قیمت بلیت‌های بازی آخر اینتر مایامی که در ورزشگاه ژیلت برگزار شد از بازی پاتریوتس در فوتبال آمریکایی گران‌تر بود. میانگین قیمت پاتریوتس ۲۷۵دلار است و قیمت بلیت این بازی اینترمایامی ۲۸۵دلار بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه