آخرین اخبار

رکوردشکنی با حسینی پس از ۴ سال


کد خبر : 1963917 |
17 شهریور 1402 ساعت 15:15 |
1.1K بازدید |

1
دیدگاه

آلومینیوم اراک بهترین شروع چهار سال اخیرش را در این فصل داشته است.

رکوردشکنی با حسینی پس از ۴ سال

به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم اراک در شرایطی چهارمین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید نتایج خوبی کسب کرده و اگر یک تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال نبود، الان در جایگاه سوم و پشت سر سپاهان و پرسپولیس قرار می‌گرفت، اما با این وجود شاگردان سید مجتبی حسینی توانسته‌اند بهترین شروع ایرالکو را در مدت حضورشان در سطح اول فوتبال ایران رقم بزنند.

آلومینیوم اراک در نخستین سال حضورش در لیگ برتر که شرایط عجیبی هم پیش از شروع فصل داشت، در چهار هفته ابتدایی ۲ امتیاز به دست آورد، در لیگ بیست و یکم ۸ امتیاز در همین بازه زمانی کسب کرد و در لیگ بیست و دوم نیز ۲ امتیاز در چهار مسابقه داشت، اما حالا بهترین رکورد را به ثبت رسانده است.

شاگردان مجتبی حسینی پس از اینکه در نخستین مسابقه فصل با وجود نمایش بهتر نسبت به پرسپولیس نتوانستند امتیاز بگیرند، در سه دیدار پیاپی مقابل استقلال خوزستان، هوادار تهران و شمس‌آذر قزوین به برتری رسیدند تا در حال حاضر ۹ امتیاز داشته باشند و بهترین شروع ایرالکو را در این چهار سال رقم بزنند.

آلومینیوم اراک پس از تعطیلات لیگ برتر باید در مسابقه خارج از خانه مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد و امیدوار است روند خوبی که در سه دیدار قبلی داشته را ادامه دهد و نمایش موفقی در زمین نارنجی پوشان داشته باشد تا جایگاهش را تثبیت کند و حتی ارتقا بدهد.

1922159

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه