استان ها > آذربایجان شرقی

رویای میزبانی «ایران‌-قطر» از کف تبریزی‌ها رفت!



رویای میزبانی «ایران‌-قطر» از کف تبریزی‌ها رفت!

بازسازی ورزشگاه آزادی علاوه بر استقلال و پرسپولیس، تیم ملی را هم به دردسر و دلهره میزبانی دچار کرده است. شاگردان قلعه‌نویی در نخستین دیدار خود در فیفا دی گذشته در فولادشهر از قرقیزستان پذیرایی کردند و اخیراً ابهامات بسیاری درباره محل دیدار آینده ملی‌پوشان مقابل قطر مطرح شده بود.

در هفته های متمادی شایعات داغی پیرامون برگزاری بازی تیم‌ملی با قطر در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز مطرح شد. حتی روز گذشته (پنجشنبه) سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تبریز را میزبان تقابل ایران-قطر معرفی کرد.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی هم در این رابطه چنین گفته بود: «مجمع هیات فوتبال استان برگزار شد و در آن از مهدی تاج، رئیس فدراسیون درخواست و به فدراسیون اعلام شد که آماده میزبانی است. آقای تاج در پاسخ گفت اگر استادیوم آزادی آماده نباشد مشکلی با برگزاری بازی در تبریز ندارند».

به گزارش ایسنا، لحظاتی پیش سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیدار ایران-قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد و با این اوصاف رویای میزبانی از تیم‌ملی از کف تبریزی‌ها رفت.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه