توپ و تور

روایت قهرمان پارالمپیک از دیدار با رهبری


داود علیپوریان که همراه با دیگر هم تیمی هایش در تیم ملی والیبال نشسته صبح سه شنبه در دیدار اعضای کاروان های المپیک و پارالمپیک با مقام معظم رهبری حاضر شد، در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: حضرت آقا پیگیر ورزش هستند و بعد از هر رودیداد، رهنمودهای جدیدی برای جامعه ورزش دارند و راه جدیدی پیش روی مسوولان ورزش قرار می دهند. ایشان در نشست اخیر هم رهنمودهایی داشتند که امیدوارم با لحاظ کردن آنها بتوانیم در رویدادهای بعدی بهتر ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه آرزوی همه مردم ملاقات از نزدیک با مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: این برای ششمین بار بود که من سعادت ملاقات با ایشان را پیدا کردم. از پاریس هم منتظر این ملاقات بودیم. وقتی تیم ملی والیبال نشسته در فینال بازی های پارالمپیک مقابل بوسنی پیروز شد و قهرمانی اش را جشن گرفت، مسوولان تیم ملی و کاروان به ما گفتند که گرمکن هایی که با آن جشن قهرمانی را برگزار کردیم را نگه داریم چون قرار است به زودی ملاقاتی با حضرت آقا داشته باشیم. از همان زمان شوق دیدار دوباره در دل داشتیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به جریان دیدار روز سه شنبه با مقام معظم رهبری تصریح کرد: طبیعی است که در این ملاقات به همه فرصت صحبت داده نمی شود. فرصت محدود بود، در پایان حاج آقا خسروی وفا خواستند تا با ایشان عکس یادگاری بگیریم اما وقتی نزدیک شدیم و خواستیم عکس بگیریم، فرصت تمام شد. نه اینکه عکس نگرفته باشیم اما عکسی که گرفته شد، خیلی دلچسبم نبود چون نزدیک آقا نیستم.

روایت قهرمان پارالمپیک از دیدار با رهبری

علیپوریان یادآور شد: البته به خاطر دارم بعد از بازی های پارالمپیک آتن هم در ملاقاتی که با مقام معظم رهبری داشتم، عکسی به یادگار گرفتیم که تصویرش چندبار از تلویزیون پخش شده است. آن عکس را خیلی دوست دارم اما موجود نیست.

این ملی پوش والیبال نشسته که در پاریس با تیم ملی ایران برای هشتمین بار قهرمان بازی های پارالمپیک شد، به بخشی از صحبت های مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: ایشان توجه زیادی به ورزش و اتفاقاتش دارند. بابت عملکرد ورزشکاران در پاریس تشکر کردند و اینکه خیلی از اتفاقات باعث شد جهانیان به مردم ایران طور دیگری نگاه کنند. تاکید داشتند که ورزش کمک می کند خودمان را به جهان نشان دهیم. همین موضوع نشان دهنده نگاه ژرفی است که مقام معظم رهبری به مقوله ورزش دارند.

داود علیپوریان در پایان ابراز امیدواری کرد که فرصت دیدار با مقام معظم رهبری نصیب همه مردم ایران شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه