آخرین اخبار

روایت عجیب فیل جونز از درگیری با رالف رانگنیک!


به گزارش “ورزش سه”، فیل جونز، مدافع سابق منچستریونایتد، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۳ در جمع شیاطین سرخ حضور داشت و تجربه کار با مربیانی همچون الکس فرگوسن، دیوید مویس، لوئیز فن خال، ژوزه مورینیو، اوله گوناگون سولسشر، رالف رانگنیک و اریک تن‌هاخ را بدست آورد.

او در گفتگو با دیلی میل، خاطره جالبی از جدال لفظی‌اش با رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی نیم فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیمکت یونایتد مطرح کرد و مدعی شد در طول دوران دوازده ساله حضورش در منچستریونایتد، رانگنیک تنها مربی‌ای بود که با او به چالش خورده است.

جونز در این خصوص گفت: “یادم می‌آید بین دو نیمه بازی مقابل لیورپول که با نتیجه ۴-۰ شکست خوردیم، راننگیک مرا با جیدون سانچو تعویض کرد. ما در نیمه اول با نتیجه ۲-۰ شکست خوردیم، اما من عملکرد خوبی داشتم و انتظار اینکه به‌عنوان یک بازیکن باتجربه مرا در شروع نیمه دوم تعویض کند را نداشتم.

روایت عجیب فیل جونز از درگیری با رالف رانگنیک!

هرگز‌ یادم نمی‌رود که چقدر از تصمیم او عصبانی شدم و به یاد ندارم در طول دوران حضورم در منچستر هرگز از تصمیم مربی‌ای به این اندازه شاکی شوم. در نیمه اول همه بازیکنان بد بودند و خیلی گزینه‌های دیگری برای تعویض وجود داشتند، اما رانگنیک دست روی من گذاشت.

وقتی در رختکن اعلام کرد که در نیمه دوم جونز از بازی خارج می‌شود، کنترلم را از دست دادم و محکم استوک‌هایم را روی زمین کوبیدم. در آن لحظه همه بازیکنان سمت من آمدند و خواستند که آرامشم را حفظ کنم. البته که فردای آن بازی در تمرینات از رانگنیک عذرخواهی کردم، چرا که قبول داشتم رفتارم غیرحرفه‌ای بود.

به هر حال او هم به اندازه خودش در منچستر زحمت کشید. باور کنید این تنها درگیری من با مربیان منچستر طی دوازده سال حضورم در یونایتد بود که البته همانطور که گفتم از بابت رفتارم پشیمان شدم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه