آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

رندبازی جدید تیم هندی پس از واکنش ای‌اف‌سی! | تراکتور در آستانه کسب سه امتیاز



رندبازی جدید تیم هندی پس از واکنش ای‌اف‌سی! | تراکتور در آستانه کسب سه امتیاز

به گزارش همشهری آنلاین، امروز روزنامه‌های هندی در گزارش‌های گسترده اعلام کردند عدم سفر تیم موهون باگان به تبریز به دلیل نامه مشترک ۲۵ بازیکن جهت لغو سفر به ایران بوده است. ادعایی که تازه شش ساعت پیش مطرح شده، آن هم پس از آنکه این باشگاه هندی از ناخرسندی کنفدراسیون فوتبال آسیا از این تصمیم خودسرانه مطلع شده است.

یکی از مسئولین موهون باگان در مورد این بازی گفت: «ما آن نامه را به ای‌اف‌سی ارسال کرده‌ایم و همچنین فدراسیون فوتبال هند را هم مطلع کرده‌ایم. ما در هیچ جا نگفته‌ایم که بازی نمی‌کنیم، اما به ما تضمین امنیتی داده نشده است. بنابراین، از ای‌اف‌سی درخواست کرده‌ایم که یا زمان بازی را تغییر دهد یا آن را در یک مکان بی‌طرف برگزار کند.»

او افزود: «از سمت ما تمام اقدامات لازم برای بازی انجام شده است. بلیت‌های پرواز و رزرو هتل تکمیل شده‌اند، باشگاه مبلغ زیادی برای ترتیبات سفر هزینه کرده است، اما در حال حاضر، امکان ندارد که باشگاه در شرایط فعلی به ایران برود و بازی کند.»

در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال هند اقدامی برای کمک به این وضعیت انجام داده است یا خیر، نماینده موهون باگان گفت که فدراسیون تا کنون هیچ کمکی نکرده است. با این حال، فدراسیون فوتبال هند این ادعا را که به این تیم کمک نکرده است، رد کرد.

یک مقام ارشد در فدراسیون فوتبال هند در این مورد گفت: «من نمی‌دانم چه کسی این را گفته است. این موضوع کاملاً اشتباه است. موهون باگان درخواست خود را به فدراسیون ارائه کرده و ما آن را به ای‌اف‌سی ارسال کرده‌ایم. ای‌اف‌سی به آن‌ها پاسخ داده است، بنابراین آن‌ها می‌دانند که موضع ای‌اف‌سی چیست. در این مرحله کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.»

وقتی از او پرسیده شد که پاسخ ای‌اف‌سی به باشگاه چیست، مقام مذکور از اظهار نظر خودداری کرد و گفت این موضوعی است که موهون باگان باید به طور مناسب با آن برخورد کند.

اگر موهان باگان در تاریخ مقرر برای بازی حاضر نشود، ممکن است با جریمه‌ای تا ۱۰ هزار دلار و باخت ۰-۳ روبرو شود و نتیجه بازی به عنوان باخت تیم مهمان محسوب شود. اگر مجازات شدیدتری اعمال شود، این تیم ممکن است از مسابقات جاری و آینده این رقابت‌ها محروم شوند.

بازی موهون باگان مقابل تراکتور قرار است در تاریخ ۲ اکتبر (فردا) در ورزشگاه یادگار امام در تبریز، ایران برگزار شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه