آخرین اخبار

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!


به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌ها با انگیزه های خاص و بازیکنان لیگ برتری به دنبال بالابردن آمار فردی خود خواهند بود و درخشش در تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

جدول گلزنان لیگ با آپدیت جدیدی همراه شد و مغانلو دوازده گله شد و در تعقیب او رضا اسدی ده گله و رحمان جعفری 9 گله حضور دارند، گوستاوو بلانکو و رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم روند گلزنی خوبی پیش گرفتند و در هفته های پیش رو به دنبال نزدیک شدن به آقای گل لیگ هستند.

در جدول گلزنان هم رقابت جالبی شکل گرفت و ریکاردو آلوز همچنان در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد اما ابولفضل جلالی روندی را پیش گرفته که بیش از هر زمان دیگری ستاره پرتغالی جایگاه خود را در خطر می‌بیند، رزاق‌پور و رضاییان دو بازیکن دیگری هستند که تعقیب کننده این بازیکنان است.

جدول کلین‌شیت های لیگ هم جذابیت خاص خودش را دارد، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با 14 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد، پورحمیدی گلر تراکتور در جایگاه بعدی با 13 کلین شیت حضور دارد و اخباری، بیرانوند با 10 کلین شیت و جعفرپور با 8 کلین شیت در رتبه بعدی حضور دارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه