آخرین اخبار

رسمی: گلر مورد نظر نکونام به گل‌گهر پیوست!


کد خبر : 1946855 |
05 تیر 1402 ساعت 22:06 |
4K بازدید |

1
دیدگاه

عقد قرارداد اخباری با نماینده سیرجان

باشگاه گل‌گهر به صورت رسمی از پیوستن محمدرضا اخباری به این باشگاه رونمایی کرد.

رسمی: گلر مورد نظر نکونام به گل‌گهر پیوست!

به گزارش “ورزش سه”، همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، محمدرضا اخباری پس از توافق با باشگاه گل گهر سیرجان، قرارداد خود را با این باشگاه سیرجانی به امضا رساند تا پس از سال‌ها از تراکتور جدا شده و چالش جدیدی را در استان کرمان آغاز کند.

اخباری که ابتدای لیگ پانزدهم راهی تراکتور شد، پس از 2 فصل حضور قرضی در این باشگاه و طی کردن خدمت سربازی به سایپا برگشت و مجددا در نیم فصل دوم هجدهم راهی تبریز شد و به جمع شاگردان جورج لیکنز اضافه شد.

این دروازه‌بان باتجربه و 30 ساله که بارها سابقه دعوت به تیم ملی فوتبال را نیز در کارنامه دارد، سرانجام و پس از 6 فصل و نیم حضور در تراکتور و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، از باشگاه تبریزی جدا شد.

1891595

گل گهر که اکنون محسن فروزان را نیز در اختیار دارد، حالا با جذب محمدرضا اخباری، 2 سنگربان باتجربه را برای لیگ جدید در جمع بازیکنان خود می‌بیند و این موضوع، رقابت برای حضور در دروازه تیم سیرجانی را جذاب‌تر کرده است.

لازم به ذکر است که پس از افزایش شایعات مربوط به جدایی سیدحسین حسینی از استقلال، گفته می‌شد که محمدرضا اخباری یکی از گزینه‌های مورد نظر جواد نکونام است که این گلر باتجربه در نهایت راهی سیرجان شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه