راهیابی ۶ سانداکار ایران به نیمهنهایی

تهران ورزشی: رقابتهای ووشو ساندا قهرمانی کشورهای سازمان همکاری شانگهای (SCO) از صبح امروز شنبه در سالن Anlu Sports Center شهر آنلو کشور چین با حضور ووشوکاران کشورمان آغاز شد و ملیپوشان ایران برای مبارزه با رقبای خود به میدان رفتند.
در وزن ۵۲- کیلوگرم زنان، سوگند سینکایی در دور نخست رقابتها با پیروزی در ۲ راند، مقابل وای این کو از ماکائو به برتری رسید و به دور بعد راه یافت.
در وزن ۶۰- کیلوگرم مردان مهدی کرمانی در دور نخست رقابتها وینسا سئوم، رقیب کامبوجی خود را در راند نخست دیسکالیفه کرد و به دور بعد راه یافت.
در وزن ۶۵- کیلوگرم مردان، شجاع پناهی که در دور نخست رقابتها مقابل بکسلطاناف کسکناف قزاقستانی به برتری رسیده بود، در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک مقابل سوریا سینگ از هند، دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی به برتری رسید و به مرحله نیمهنهایی راه یافت.
در وزن ۷۰- کیلوگرم مردان، عرفان محرمی در دور نخست رقابتها با نتیجه ۲ بر صفر مقابل علیجان آبلاگاتوف، قهرمان و نایبقهرمان قزاقستانی رقابتهای بزرگسالان و جوانان جهان به پیروزی رسید و به نیمهنهایی راه یافت.
در وزن ۷۵- کیلوگرم مردان، سهیل موسوی در دور نخست عبدالرشید عبداللهیف رقیب قزاق خود را در راند نخست دیسکالیفه کرد و به دور بعد راه یافت.
در وزن ۸۰- کیلوگرم مردان، رضا کرمی در دور نخست رقابتها و در همان راند اول، محمدرضا رستمی رقیب افغانستانی خود را دیسکالیفه کرد و به نیمهنهایی راه یافت.
بر اساس برنامه برگزاری مسابقات، امروز ۶ سانداکار از کشورمان تا مرحله نیمهنهایی مبارزه کردند و فردا علاوه بر مبارزات نیمهنهایی و فینال؛ سوگند سلیمی و دیانا رحیمی نیز از نوبت صبح مبارزات خود را شروع خواهند کرد.
منبع:مهر
تهران ورزشی پیشرو در خبرهای ورزشی ایران و جهان


