آخرین اخبار

رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست


به گزارش “ورزش سه”، یولیان ناگلزمان امروز قراردادش با تیم ملی آلمان را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. او یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت بایرن مونیخ بود و مدیران این باشگاه قصد داشتند پس از یورو ۲۰۲۴ و اتمام قرارداد قبلی‌اش، او را به مونیخ برگردانند.

با این حال با تمدید ناگلزمان، حضور او هم بر روی نیمکت باواریایی‌ها مانند ژابی آلونسو منتفی شد. اولی هوینس که به گفته رسانه‌های آلمانی موافق انتخاب ناگلزمان بود، در مصاحبه‌ای به تمدید قرارداد او واکنش نشان داده است.

او گفت:«این تصمیمی است که باید به آن احترام گذاشت. فکر می‌کنم این مسأله مایوس‌کننده است، اما اکنون او تصمیم گرفته است که به تیم ملی بپیوندد و این اتفاق برای باشگاه بایرن مونیخ پایان دنیا نخواهد بود. من کاملاً درک نکردم که چرا برخی از روزنامه‌ها فکر می‌کردند که همه چیز را می‌دانند و می‌گفتند که ناگلزمان حتما به بایرن می‌آید. او مانند بقیه یکی از چندین کاندید ما بود و هر دو طرف فرصت داشتند که بله یا خیر بگویند. اکنون او تصمیم گرفته است که با تیم ملی بماند.

2012850

من هرگز در طول مذاکرات با نامزدها آنجا نبودم. من و کارل هاینز مشاور هستیم، اما درگیر کارهای روزمره نیستیم. مکس ایبرل و کریستوف فرویند به ما نگفته‌اند که با یولیان به توافق رسیده‌اند. او فقط یکی از گزینه‌های ما بود.»

بایرن به چه مربی‌ای نیاز دارد؟ 
وظیفه من پاسخ دادن به این سوال نیست. شما باید از مکس ایبرل و کریستوف فرویند بپرسید، آنها مسئول مسائل ورزشی هستند. آنها به‌زودی به شما خواهند گفت.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه