آخرین اخبار

دیگر از این تیم توقع قهرمانی نداشته باشید!


به گزارش “ورزش سه”، با وجود اینکه از آخرین قهرمانی پیکان تهران در لیگ برتر والیبال ایران حدود ده سال می‌گذرد، ولی هنوز هیچ تیمی به نزدیکی قهرمانی‌های این باشگاه هم نزدیک نشده است و این تیم تا سال‌ها عنوان پرافتخار ترین تیم لیگ را خواهد داشت.

پیکان تهران که در فصل قبل با چند جوان و چند باتجربه در لیگ حضور داشت و حتی با بازیکنان جوان خود نظیر مبین نصری قرارداد‌های بلند مدت داشت به یک‌باره پس از پایان فصل اکثر بازیکنان خود را از دست داد تا دستش برای فصل جدید خالی شود.

اما پیمان اکبری که نزدیک به پانزده سال است بی‌وقفه در لیگ مربی‌گری می‌کند، دست به کار شد و با خرید بازیکنانی نظیر فرهاد سال‌افزون، اردلان سید عباسی، مجتبی قلی‌زاده، علی یوسف‌پور و حفظ چند بازیکن فصل قبل خود از جمله علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی و سعید رنجبر، یک تیم آبرومند را برای فصل جدید دست و پا کرده است.

باید دید پیمان اکبری در چالشی‌ترین سال مربیگری خود در پیکان تهران چه نتیجه‌ای خواهد گرفت. هیچ بعید نیست اگر نتواند در بعضی پست‌ها بازیکن خوب داخلی جذب کند به خرید خارجی روی بیاورد. پیکان تهران با توجه به افتخاراتی که دارد همه انتظار دارند این تیم حداقل تا جمع چهار تیم صعود کند و این کار را برای پیمان اکبری و‌ کادرش سخت خواهد کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه