استان ها > خوزستان

دیدار نماینده ولی فقیه و مدیرکل ورزش خوزستان با صادق بیت‌سیاح


حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز به همراه حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در خانه صادق بیت سیاح با او دیدار کردند؛ صادق بیت سیاح در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ پس از کسب طلای رشته پرتاب نیزه، به بهانه شادی با پرچم حضرت ام البنین (س)، مدالش با اعلام دیسکالیفه شدن از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، پس گرفته شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در این دیدار با تقدیر از صادق بیت سیاح، اظهارکرد: این که نام اهل بیت را جهانی کنی، این یک اقدام ارزشمند و در جهت تبلیغ، تقویت و ترویج دین است.

در ادامه نیز حمید بنی تمیم با قدردانی از پشتیبانی های نماینده ولی فقیه از ورزش خوزستان، گفت: دولت آیت الله رییسی نیز نگاه خاصی به جامعه ورزش  و بخش زیرساخت ورزش داشت. سال گذشته ۱۰۳ پروژه را به بهره برداری رساندیم و امسال هم ۸۰ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

دیدار نماینده ولی فقیه و مدیرکل ورزش خوزستان با صادق بیت‌سیاح

او در ادامه داد: در طول تاریخ بازی های المپیک فقط ۱۴ استان توانسته‌اند مدال کسب کنند و از این تعداد تنها ۹ استان توانسته‌اند، مدال طلا داشته باشند که در تاریخ ورزش خوزستان دو مدال نواب نصیرشلال و سعید عبدولی را در المپیک داشتیم ولی امسال در المپیک توانستیم یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کنیم. ضمن این که در پارالمپیک نیز به یک نشان طلا و برنز رسیدیم و این موفقیت ها نشان دهنده توجه مسئولان استانی و کشوری است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اقدام صادق بیت سیاح در پارالمپیک، عنوان کرد: بیت سیاح نیک پاکی داشت و کار او دینی و اعتقادی و نیز ارزشمند بود. نگاه مسئولان به صادق بیت سیاح واقعا برای ما قابل تقدیر است و ان شاءالله در رویدادهای آینده بتواند به مدال برسد.

همچنین صادق بیت سیاح اظهارکرد: روز استقبال در فرودگاه همه مردم و مسئولان کاری کردند کارستان و خوشبختانه بعد از این اتفاق مورد احترام همه مردم هستم. دو سال برای رسیدن به این مدال زحمت کشیدم و سختی هایی متحمل شدم ولی مدالم را به حضرت ام البنین تقدیم کردم. ان شاءالله مجددا زحمت می کشم و در رویداد جهانی پیش‌رو بازهم برای کسب مدال تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه