آخرین اخبار

👕علاقه‌تان جالب است/ مربی محبوب به باشگاه‌های بزرگ نخ داد!


به گزارش “ورزش سه”، تابستان ۲۰۲۴ سال عجیبی برای باشگاه‌های اروپایی خواهد بود. تیم‌های بزرگی مانند ، و برای فصل آینده به دنبال انتخاب مربی‌های جدیدی هستند و کمبود گزینه در این پست، تصمیم‌گیری را برای آنها دشوار کرده است.

بایرن مونیخ و لیورپول به ژابی آلونسو علاقه داشتند و برای جذب او با همدیگر در رقابت بودند اما ژابی آلونسو اعلام کرد که حداقل یک فصل دیگر در بایر لورکوزن خواهد ماند.

گزینه‌های دیگر آنها یولیان ناگلزمان، روبرتو دی‌زربی، روبن آموریم و تیاگو موتا هستند. در سمت دیگر بارسلونا هم که گزینه اصلی‌اش هانسی فلیک است، نیم‌نگاهی به جذب تیاگو موتا دارد.

موتا این فصل در عملکرد بسیار خوبی داشته و توجه بسیاری از باشگاه‌ها در ایتالیا و اروپا را به خود جلب کرده است. الساندرو کانوی، ایجنت این مربی در رابطه با علاقه باشگاه‌های بزرگ به او گفت: «اینکه گفته شد ژابی آلونسو در بایر لورکوزن می‌ماند باعث شده لیورپول و بایرن به چند گزینه دیگر علاقه‌مند شوند. بارسلونا هم وجود دارد. آنها سه نیمکت جالب و موردعلاقه برای ما هستند. در حال حاضر تنها چیز واضح این است که موتا قراردادی با بولونیا دارد که به اتمام می‌رسد. آیا او در بولونیا می‌ماند؟»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

لینک خبر

نوشته های مشابه