آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

دوست دارم روزی در پرسپولیس بازی کنم


همشهری‌آنلاین – علی‌اصغر درویش

در میان هیاهوی بازی‌های لیگ برتر یک گل بسیار زیبا به ثمر رسید که حسابی در فضای مجازی و رسانه‌های ورزشی پربازدید شد. در بازی ملوان و شمس‌آذر مدافع میانی انزلی‌چی‌ها در میانه‌های میدان صاحب توپ شد و به یکباره از همان نقطه با ضربه‌ای استثنایی دروازه شمس‌آذر را باز کرد تا همه نگاه‌ها را در هفته پنجم به سمت خود جلب کند.

زننده این گل محمدرضا رضایی است که بازیکنی به گفته خودش این بازی اولین بازی او از شروع فصل بود و درنهایت تیم مازیار زارع با دبل گلزنی همین مدافع به یک پیروزی ارزشمند در لیگ رسید تا ملوان در جدول بالاتر از پرسپولیس در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

بازیکن ۲۳ ساله ملوان در گفت‌وگو با همشهری‌آنلاین از آرزوی بچگی‌اش پرده برداشته است که در ادامه می‌خوانید:

*به پیروزی باارزشی مقابل شمس‌آذر رسیدید. کمی درباره بازی صحبت می‌کنی؟

بازی خوبی مقابل شمس‌آذر داشتیم و توانستیم با پیروزی در این بازی جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم. بازیکنان ملوان همه زحمت کشیدند و خدارو شکر می‌کنیم که توانستیم با این پیروزی جواب حمایت‌های هواداران دوست داشتنی ملوان را بدهیم.

*گل اولی که به شمس‌آذر زدی حسابی در رسانه‌ها پربازدید شد. در آن لحظه تصمیم به شوتزنی داشتی یا اتفاقی بود؟

یک اتفاق عجیب و غریب بود و در آن لحظه دیدم دروازه‌بان کمی جلو آمده و تصمیم گرفتم شوت بزنم و در ادامه هم خداروشکر گل دوم هم زدم و این گل‌ها را به هوادار فقید ملوان تقدیم می‌کنم انشاالله روحش شاد باشد.

*فصل پیش شمس‌آذر بودی و حالا مقابل تیم سابق بازی کردی و گل هم زدی. چطور شد که وارد ملوان شدی؟

در کنار آقای سعید دقیقی کار کردن عالی بود ولی آنجا خیلی فرصت بازی نداشتم و وقتی دیدم آقای مازیار زارع تصمیم به جوانگرایی گرفته من هم تصمیم گرفتم به ملوان بیایم.

*همه بازی‌ها را تا این هفته بازی کرده بودی؟

خیر، این اولین بازی من از اول فصل بود. در تمرینات تلاش کردم و خداروشکر به ترکیب اصلی رسیدم.

*برای آینده فوتبالی‌ات چه هدفی داری؟

با احترام به تیم محبوب وریشه‌دار ملوان، در حال حاضر از بازی در این تیم راضی هستم ولی هر بازیکنی دوست دارد روزی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی کند و من هم قلبا هوادار پرسپولیس هستم و دوست دارم یک روزی در این باشگاه بازی کنم چون از بچگی به این تیم علاقه دارم.

*فکر می‌کنی باز هم گل بزنی؟

اگر خدا بخواهد و تمریناتم مناسب باشد انشاالله همین روند را ادامه بدهم.

*چند تا گل می‌زنی؟

خب پیش‌بینی این اتفاق خیلی سخت است اما در کل موفقیت تیم ملوان برای من مهم است و خودم در اولویت نیستم.

*هم با مازیار زارع کار کردی و هم با سعید دقیقی. چه تعریفی از این دو مربی داری؟

هر دو مربی جوان و شایسته‌ای هستند و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند و آرزوی سلامتی این دو عزیز دارم. این دو مربی به جوان‌ها اعتقاد ویژه‌ای دارند و امیدوارم در فوتبال ایران بیشتر به جوان‌ها بها بدهند.

*چه جایگاهی را برای ملوان در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

اینطور که باشگاه ملوان هدف‌گذاری کرده به دنبال تک رقمی شدن هستیم اما بسیار سخت است چرا که تیم‌ها در ابتدای فصل در بدنسازی هستند و هنوز بازی‌های سخت‌تر مانده است. امیدوارم ملوان شرایط خودش را حفظ کند تا بتوانیم در نیمه بالای جدول باشیم و شرمنده هواداران نشویم.

*چه تیمی را مدعی قهرمانی لیگ برتر پیش‌بینی می‌کنی؟

تراکتور و سپاهان خوب هستند و پرسپولیس رفته رفته بهتر شده است. از باخت سپاهان در آسیا تعجب کردم و بازی پرسپولیس هم در آسیا خیلی خوب بود.

دوست دارم روزی در پرسپولیس بازی کنم

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه