آخرین اخبار

دوری حداقل سه‌هفته‌ای/ قطعی: امباپه دربی مادرید را از دست داد


به گزارش “ورزش سه”، خبری که دیشب منتشر شد و هواداران و کادر فنی رئال را نگران کرده بود، تایید شد و کیلیان امباپه تا پس از فیفا دی اکتبر قادر به همراهی رئال نخواهد بود.

دوری حداقل سه‌هفته‌ای/ قطعی: امباپه دربی مادرید را از دست داد

امباپه صبح امروز چهارشنبه تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گرفت تا مشخص شود که آیا پس از ناراحتی از ناحیه ران چپش مقابل آلاوس دچار آسیب‌دیدگی جدی شده است یا خیر. در نهایت مشخص شد او از ناحیه عضله دو سر ران آسیب دیده است. 

وضعیت هشدار برای امباپه در دقیقه 80 فعال شد یعنی زمانی که درخواست تعویض داد. او فورا تعویض شد و دستش را به نشانه درد روی ران چپش گذاشت و با کارلتو چند ثانیه حرف زد.

2086087

آنچلوتی در پایان بازی گفت: «کیلیان خواست تا او را تعویض کنم چون کمی احساس درد داشت و من ریسک نکردم. فکر نمی‌کنم مشکلش جدی باشد و به دربی خواهد رسید.»

پیش‌بینی مربی ایتالیایی اشتباه بود، چرا که حالا مشخص شده امباپه مصدومیتش جدی است و روز یکشنبه در متروپولیتانو نخواهد بود.

امباپه تمام 9 بازی این فصل رئال مادرید را از ابتدا شروع کرده بود و تنها در دومین بازی فرانسه مقابل بلژیک در لیگ ملت‌ها 23 دقیقه بازی کرد.
مصدومیت امباپه یک اتفاق عادی نیست. از زمانی که او در موناکو در فصل 16-2015 فوتبال حرفه‌ای را شروع کرد، تنها 48 بازی را به دلیل ناراحتی‌های مختلف از دست داده است.

2086093

فصل گذشته او در تمام بازی‌های پی‌اس‌جی در دسترس بود. و در فصل 23-2022 تنها در 4 بازی به دلیل ناراحتی در ناحیه ران خارج از زمین بود. یک فوتبالیست آهنین با فیزیک بدنی خاصش که حالا سه هفته نمی‌تواند رئال را همراهی کند.

به این ترتیب او سه بازی بعدی رئال برابر اتلتیکو، لیل (لیگ قهرمانان) و ویارئال را از دست می‌دهد. دو بازی اول خارج از خانه هستند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه