آخرین اخبار

دلیل خشم کورتوا از هواداران اتلتیکو: آرزوی مرگ!


دلیل خشم کورتوا از هواداران اتلتیکو: آرزوی مرگ!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دربی شهر مادرید بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار‌های هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در حالی برگزار شد که حواشی و جنجال به وجود آمده از سوی تماشاگران حاضر روی سکو‌های ورزشگاه واندا مترو پولیتانو باعث شد که این بازی تحت الشعاع قرار بگیرد.

هواداران اتلتیکو پس از این که رئال مادرید موفق شد توسط ادر میلیتائو به گل برسد به شدت عصبانی و ناراحت بودند و به همین دلیل اشیایی را به سمت تیبو کورتوا پرتاب کردند که با برخورد و دخالت جدی داور همراه شد و بازی برای دقایقی طولانی متوقف شد و بازیکنان به رختکن برگشتند.

اما در نهایت این مسابقه بار دیگر از سر گرفته شد. گفته شده بود که دلیل اصلی اتفاقاتی که رخ داده این بوده که کورتوا پس از گلزنی رئال مادرید رو به سکو‌هایی که هواداران اتلتیکو در آن حضور داشتند خوشحالی کرده بود و این موضوع باعث عصبانیت آنها شده بود، اما الچیرینگیتو موضوع جدیدی را مطرح کرده است.

گفته می‌شود که هواداران اتلتیکو مدت‌ها پیش از آنکه رئال بتواند دروازه تیم را باز کند مشغول توهین و فحاشی به دروازه‌بان فعلی رئال مادرید و سابق تیم خودشان بودند و بار‌ها در طول این بازی فریاد «کورتوا، بمیر!» را سر دادند تا او را تحت تاثیر قرار دهند و شرایط را از نظر روانی برایش سخت کنند و دلیل خوشحالی کورتوا رو به سکو‌ها هم همین موضوع بوده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه