فوتبال و فوتسال

دلیل تعویق مجمع مهم هیات مدیره استقلال/ ۲۸ نفر نامزد بودند!



به گزارش خبرنگار مهر، مجموع عمومی فوق‌العاده باشگاه استقلال در حالی صبح امروز برگزار شد که قرار بود هیأت مدیره آبی‌پوشان تغییر کند و نفرات جدید معرفی بشوند اما تنها ۲۳ دقیقه از شروع مجمع گذشته بود که این جلسه خاتمه پیدا کرد.

وزیر ورزش و اعضای هیات مدیره استقلال در این جلسه غایب بودند تا تصمیم برای تغییرات از سوی سازمان خصوصی سازی را تحت تاثیر خود قرار بدهند.

طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان قرار شد یکشنبه هفته آینده مجمع باشگاه استقلال بار دیگر تشکیل جلسه بدهد تا در خصوص اعضای هیات مدیره تصمیم گیری شود.

این در حالی است که حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی پس از پایان جلسه امروز دلیل اتفاقات رخ داده را این‌طور شرح داد: «امروز صبح در مجمع باشگاه استقلال حضور پیدا کردم و علیرغم فوریت لازم در تعیین تکلیف مدیریت باشگاه‌ها و آمادگی برای انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید بر اساس نتیجه عملکرد کمیته نظارت مشترک که حاصل بررسی رزومه و انجام مصاحبه با ۲۸ نامزد عضویت هیأت مدیره بود، به درخواست وزیر محترم ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهار نظر نهایی ایشان، تا روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح تنفس اعلام شد. انشاءالله این آخرین تعویق و تنفس باشد.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه