آخرین اخبار

دفاع قاطع رومینیگه از مربی بارسا/ بهتر از لواندوفسکی ندیده‌ام، فلیک قربانی شد


به گزارش “ورزش سه”، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ در دفاع از مربی حال حاضر بارسلونا گفت: «در هفت سال و نیم اگر مربی خوبی نباشی، قطعا عنوانی به دست نمی‌آوری.»

رومنیگه در مصاحبه‌ای با مجله کیکر درباره تقابل هفته آینده بارسلونا و بایرن مونیخ و همچنین هانسی فلیک صحبت کرد.

عضو فعلی شورای نظارت بایرن، مسئولیت نتایج ضعیف فلیک در زمان سرمربیگری تیم ملی آلمان را بر دوش او نینداخت و گفت: «او قربانی فدراسیون فوتبال آلمان بود که در آن زمان کاملاً ناپایدار بود.»

دفاع قاطع رومینیگه از مربی بارسا/ بهتر از لواندوفسکی ندیده‌ام، فلیک قربانی شد

این بازیکن سابق بایرن که دو بار برنده توپ طلا شده، به توانایی‌های هموطنش روی نیمکت اشاره کرد و گفت: «فلیک اگر مربی خوبی نبود که این همه جام با بایرن کسب نمی کرد. او وقتی با ما بود، سه بار در هفته به دفتر من می‌آمد تا قهوه بخورد و درباره همه چیز صحبت کند. او به افرادی نیاز دارد که بتواند به آن‌ها اعتماد کند و با تمام احترامی که برای فدراسیون قائل هستم، او آن‌ها را در فدراسیون نداشت.»

رومنیگه همچنین به یادآوری برخی از خریدهای کلیدی برای باشگاه پرداخت و گفت: «یکی از آن‌ها خرید روبرت لواندوفسکی بود. او یک ماشین گلزنی و فردی واقعاً خوب است. هرگز بازیکنی به اندازه او صادق و متعهد ندیده‌ام. می‌توانستم درباره هر چیزی با او صحبت کنم. همیشه پاسخ‌های صادقانه‌ای به من می‌داد و نه پاسخ‌های از پیش تعیین‌شده یا به نفع خودش.»

2096120

رومنیگه در دوران مدیریت خود در بایرن نزدیک به لواندوفسکی کار کرد. در این مدت، آن‌ها زیاد صحبت کردند و او مجبور شد برخی از تصمیمات لواندوفسکی را بپذیرد که ممکن بود با آن‌ها موافق نباشد، اما توضیح داد: «باید فهمید که این موضوع عادی نیست، زیرا کار من ترویج منافع باشگاه و نه فقط منافع او بود. روبرت مشاور فوق‌العاده مهمی برای من بود. می‌توانی درباره فوتبال با او در سطح بسیار بالایی صحبت کنی و او همچنین بسیار باهوش است.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه