آخرین اخبار

دستاوردهای مثبت و منفی فیفادی برای پرسپولیس


دستاوردهای مثبت و منفی فیفادی برای پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در فیفادی اکتبر ۴ ملی پوش در چهار کشور داشت که قرار است به اردوی سرخ‌ها در دوحه اضافه شوند.دستاوردهای مثبت و منفی فیفادی برای پرسپولیس

باتوجه به مصدومیت حسین کنعانی‌زادگان درست در آستانه شروع فیفادی، یکی از ملی‌پوش‌های ایرانی این تیم کم شده بود تا سرخ‌ها در ماه اکتبر چهار ملی پوش در چهار کشور مختلف داشته باشند.

این فیفادی برای پرسپولیس نکات مثبت و منفی جالب توجهی داشت. یکی از موضوعات مورد بحث حضور اورونوف در ترکیب تیم ملی ازبکستان به عنوان یار تعویضی در بازی مقابل ایران، آن هم در شرایطی بود که او به علت آسیب دیدگی جدید نتوانسته بود مقابل چادرملو به میدان رود و با تشدید مصدومیتش دیدار امارات را نیز از دست داد.

این موضوع سبب تغییر برنامه پروازی اورونوف هم شد و او برخلاف سایر ملی پوشان خارجی این تیم مستقیم به قطر نرفت بلکه با بازگشت به تهران مورد بررسی تیم مزشکی باشگاه قرار گرفت تا وضعیت او برای پرسپولیسی‌‌ها روشن بشود.

اما نکته مثبت برای پرسپولیس در این فیفادی درخشش آلکسیس گندوز و به دست آوردن تجربه دو بازی ملی و اولین کلین شیتش در عرصه بین المللی بود. گندوز با ده سیو در بازی با توگو با فرمی آماده مقابل السد قرار خواهد گرفت.

نکته جالب توجه در این فیفادی نیز دفاع راست بازی کردن میلاد محمدی برای تیم ملی ایران بود. تنها نماینده پرسپولیس در لیست امیر قلعه‌نویی عملکرد خوبی در پست غیرتخصصی داشت و حالا باید در لیگ نخبگان در جایگاه اصلی خود بازی کند.

در نهایت گئورگی گولسیانی، بازیکن گرجستانی پرسپولیس در این فیفادی در یک بازی مقابل اوکراین فرصت بازی پیدا کرد و قرار است در دوحه به این تیم اضافه شود تا در غیاب حسین کنعانی وظیفه سنگین‌تری را در قلب خط دفاعی تیمش برعهده بگیرد.

به جز اورونوف که هنوز تکلیف مصدومیتش مشخص نشده، سرخ‌ها نقابل السد سه ملی پوش آماده و باانگیزه را خواهند داشت‌.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه