آخرین اخبار

در این حد وفادار نیست/ گواردیولا اولین نفر از سیتی می‌رود


به گزارش “ورزش سه”، به چلسی و منچستر سیتی اخطار داده شده که اگر پس از تحقیقات در مورد حساب‌های مالی، مجرم شناخته شوند، ممکن است هر دو از لیگ برتر اخراج شوند.

منچسترسیتی منتظر نتیجه 115 اتهامی است که لیگ برتر در آغاز سال گذشته علیه آنها مطرح کرد. تحقیقات ادامه دارد، اما هنوز به‌طور رسمی نتیجه آن تایید نشده است. محاکمه قرن برای اواخر سال 2024 برگزار خواهد شد و حداقل تا تابستان 2025 انتظار نمی‌رود حکمی صادر شود. سیتی متهم به نقض 115 قانون در 14 فصل از فصل 10-2009 به بعد است.

کیت وینس، مدیر ورزشی سابق استون ویلا و اورتون، در مورد آینده پپ در صورت سقوط سیتی گفت: «اگر آنها در نهایت سیتی را محروم کنند و همه چیز منجر به سقوط این تیم شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ به سختی چنین چیزی را می‌توان متصور بود اما غیرممکن نیست. آن وقت با پپ چه اتفاقی می‌افتد؟ پپ گواردیولا قرار نیست برای هدایت تیم در لیگ دو بماند.»

وینس ادامه داد: «فکر می‌کنم به او اطمینان داده شده که هیچ تخلفی وجود نداشته، اما اگر اینطور نبود، او می‌رفت. من مطمئن هستم که او نمی‌خواهد یک تیم لیگ دو را مدیریت کند، بنابراین فکر می‌کنم او سیتی را ترک خواهد کرد. پپ زودتر از همه می‌رود و در این حد مربی وفاداری نیست.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه