آخرین اخبار

در اولین جلسه کارگروه استارتاپ‌های ورزشی مطرح شد: / خانه استارتاپ‌های ورزشی تشکیل می‌شود


به گزارش “ورزش سه”، یعقوب سالکی نیا دبیر کمیته استارتاپ های ورزشی ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه که با حضور اساتید دانشگاهی، فعالان بخش خصوصی، مدیرانی از سازمان های ورزشی و نمایندگانی از استارتاپهای ورزشی حضور داشتند. 
حاضران دغدغه های خود را بیان نمودند و مقرر کردید با تدوین دستورالعمل ها و دعوت از فعالان این حوزه کمیته فعالیت های خود را گسترش دهد. 
سالکی نیا در ادامه گفت: ایده تشکیل “خانه استارتاپهای ورزشی” از سال ۱۳۹۷ مطرح بوده است، مقدمات آن را هم فراهم آورده بودیم، ولی متاسفانه با شیوع کرونا و برخی ناملایمات این موضوع پیگیری نشد. فکر می کنم که فضا برای آغاز دوباره موضوع فراهم است و امیدوار هستم که با کمک اعضای کمیته و سایر دوستان همچنین هممازی وزارت محترم ورزش و جوانان و معاونت فناوری ریاست جمهوری این مساله مهم به نتیجه برسد. 
دبیر کمیته استارتاپ های ورزشی کشور در پایان گفت: با عضویت انجمن صنعت ورزش در اتاق ایران و فعال شدن کمیته استارتاپها و شرکت های دانش بنیان و وجود جوانان خوش فکر در حوزه ورزش می توانیم شکاف های موجود در اقتصاد و فناوری ورزش را جبزان کنیم و من امیدوارم که در این راه مدیران ورزشی نیز با جوانان همراهی نمایند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه